ANALYSIS OF RESULTS OF SEMESTER COMPLEX TEST EXAMS IN MEDICAL EDUCATION BASED ON CORRELATION INDICES AND MULTIPARAMETER NEURONETWORK CLASTERIZATION
DOI:
https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2010.1.7591Abstract
In the work there is offered methodology of analysis of results of semester test exams and current results of medical students. Approach is based on calculation of correlation coefficients and multiparameter neuronetwork clasterization.References
Банчук М. В. Сучасний розвиток вищої медичної та фармацевтичної освіти й проблемні питання забезпечення якісної підготовки лікарів і провізорів / М.В. Банчук, О.П. Воло-совець, І.І. Фещенко та ін. // Медична освіта. - 2007. - №2. - С. 5-13.
Ковальчук Л. Я. Впровадження нової методики навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського / Ковальчук Л. Я. // Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 16-20.
Мисула І.Р. Семестровий тестовий контроль рівня знань студентів у Тернопільському та Віденському медичних
університетах / І.Р. Мисула, В.П. Марценюк, Г.Я. Загричук, А. Г. Шульгай // Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 27-29.
Марценюк В.П. Впровадження в навчальний процес комп'ютерних технологій / В.П. Марценюк // Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 40-41.
Досвід Віденського медичного університету в реформуванні системи освіти. Перспективи співпраці/ За ред. Л.Я. Ковальчука. - Тернопіль: ТДМУ 2006. - 290 с.
Медсестринська освіта в Університеті Південної Каролі-ни Апстейт (США)/ За ред. Л.Я. Ковальчука. - Тернопіль: ТДМУ 2006. - 398 с.
Downloads
How to Cite
Issue
Section
License
Journal Medical Informatics and Engineering allows the author(s) to hold the copyright without registration
The majority of Medical Informatics and Engineering Open Access journals publish open access articles under the terms of the Creative Commons Attribution (CC BY) License which permits use, distribution and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited. The remaining journals offer a choice of licenses.
This journal is available through Creative Commons (CC) License CC-BY 4.0