СТРАТЕГІЇ ПОДОЛАННЯ СТРЕСУ ТА ПЕРФЕКЦІОНІЗМ
DOI:
https://doi.org/10.11603/2415-8798.2016.2.6694Анотація
Дезадаптивні стани, що порушують можливості адаптації до умов соціального середовища, виникають унаслідок комплексу взаємодії психологічних та соціальних факторів, які формують переживання стресу. Індивідуальні стилі подолання стресу, здатність до побудови інтегративної поведінки, зумовлюють ступінь стійкості до психічного стресу, ефективність навчання та міжособистісних взаємодій, стан здоров’я та якість життя студента, відповідно успішність у майбутній професійній діяльності. Набір копінг-стратегій студентів ВНМЗ характеризувався переважно як адаптивний: достовірно переважали особи з домінуючою адаптивною стратегією вирішення проблем, другою за частотою
була умовно адаптивна стратегія пошуку соціальної підтримки, дезадаптивна стратегію уникнення застосовували як домінуючу найменша кількість студентів.
Посилання
Berezyn F. B. Émotsyonalʹnyy stress: psykholohycheskye mekhanyzmy, klynycheskye proyavlenyya, psykhoterapyya / F. B. Berezyn, T. V. B arlas // Materia Medica. – 1996. – № 1(9). – S. 5–25.
Amirkhan J. H. A factor analytically derived measure of coping: The Coping Strategy Indicator / J. H. Amirkhan // Journal of Personality and Social Psychology. – 1990. – Vol. 59. – P. 1066–1074.
Yaltonskyy V. M. Kopynh-povedenye zdorovykh y bolʹnykh narkomanyey : dyss. … d. med. nauk / Yaltonskyy V. M. – SPb.,1995.– 396 s.
Frydenberg E. Adolescent coping scale-2nd edition. Theoretical and research / E. Frydenberg //Australian Council for Educational Research. – 1997. – № 1. – R. 52.
Sybhatullyna Y . F. Osobennosty kopynh-povedenyya v realyzatsyy yntellektualʹnoy deyatelʹnosty subʺektamy vysshey shkoly / Y. F. Sybhatullyna, L. V. Apakova, L. D. Zaytseva // Prykladnaya psykholohyya. – 2002. – № 5, 6. – S. 36–41.
Reznykova E. Osobennosty lychnostnoy rehulyatsyy sovladayushcheho povedenyya studentov / E. Reznykova // Osvita rehionu.– 2013. – № 3. – S. 242–246.
Frolova S. V. Ctress-sovladayushchee povedenye podrostkov v razlychnykh sotsyalʹno-psykholohycheskykh sytuatsyyakh / S. V. Frolova, T. V. S enyna // Problemy cotsyalʹnoy psykholohyy lychnosty. –Saratov, 2008.
Sybhatullyna Y . F. Osobennosty kopynh-povedenyya v realyzatsyy yntellektualʹnoy deyatelʹnosty subʺektamy vysshey shkoly / Y. F. Sybhatullyna, L. V. Apakova, L. D. Zaytseva // Prykladnaya psykholohyya. – 2002. – № 5, 6. – S. 36–41.
Kryukova T. L. Vozrastnye y krosskulʹturnye razlychyya v stratehyyakh sovladayushcheho povedenyya / T. L. Kryukova // Psykholohycheskyy zhurnal. – 2005. – T. 26, vyp. 1. – S. 3–15.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).