СТРАТЕГІЇ ПОДОЛАННЯ СТРЕСУ ТА ПЕРФЕКЦІОНІЗМ
DOI:
https://doi.org/10.11603/2415-8798.2016.2.6694Abstract
Дезадаптивні стани, що порушують можливості адаптації до умов соціального середовища, виникають унаслідок комплексу взаємодії психологічних та соціальних факторів, які формують переживання стресу. Індивідуальні стилі подолання стресу, здатність до побудови інтегративної поведінки, зумовлюють ступінь стійкості до психічного стресу, ефективність навчання та міжособистісних взаємодій, стан здоров’я та якість життя студента, відповідно успішність у майбутній професійній діяльності. Набір копінг-стратегій студентів ВНМЗ характеризувався переважно як адаптивний: достовірно переважали особи з домінуючою адаптивною стратегією вирішення проблем, другою за частотою
була умовно адаптивна стратегія пошуку соціальної підтримки, дезадаптивна стратегію уникнення застосовували як домінуючу найменша кількість студентів.
References
Berezyn F. B. Émotsyonalʹnyy stress: psykholohycheskye mekhanyzmy, klynycheskye proyavlenyya, psykhoterapyya / F. B. Berezyn, T. V. B arlas // Materia Medica. – 1996. – № 1(9). – S. 5–25.
Amirkhan J. H. A factor analytically derived measure of coping: The Coping Strategy Indicator / J. H. Amirkhan // Journal of Personality and Social Psychology. – 1990. – Vol. 59. – P. 1066–1074.
Yaltonskyy V. M. Kopynh-povedenye zdorovykh y bolʹnykh narkomanyey : dyss. … d. med. nauk / Yaltonskyy V. M. – SPb.,1995.– 396 s.
Frydenberg E. Adolescent coping scale-2nd edition. Theoretical and research / E. Frydenberg //Australian Council for Educational Research. – 1997. – № 1. – R. 52.
Sybhatullyna Y . F. Osobennosty kopynh-povedenyya v realyzatsyy yntellektualʹnoy deyatelʹnosty subʺektamy vysshey shkoly / Y. F. Sybhatullyna, L. V. Apakova, L. D. Zaytseva // Prykladnaya psykholohyya. – 2002. – № 5, 6. – S. 36–41.
Reznykova E. Osobennosty lychnostnoy rehulyatsyy sovladayushcheho povedenyya studentov / E. Reznykova // Osvita rehionu.– 2013. – № 3. – S. 242–246.
Frolova S. V. Ctress-sovladayushchee povedenye podrostkov v razlychnykh sotsyalʹno-psykholohycheskykh sytuatsyyakh / S. V. Frolova, T. V. S enyna // Problemy cotsyalʹnoy psykholohyy lychnosty. –Saratov, 2008.
Sybhatullyna Y . F. Osobennosty kopynh-povedenyya v realyzatsyy yntellektualʹnoy deyatelʹnosty subʺektamy vysshey shkoly / Y. F. Sybhatullyna, L. V. Apakova, L. D. Zaytseva // Prykladnaya psykholohyya. – 2002. – № 5, 6. – S. 36–41.
Kryukova T. L. Vozrastnye y krosskulʹturnye razlychyya v stratehyyakh sovladayushcheho povedenyya / T. L. Kryukova // Psykholohycheskyy zhurnal. – 2005. – T. 26, vyp. 1. – S. 3–15.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Authors who sent their manuscript to "Вісник наукових досліджень. Bulletin of Scientific Research" Surgery agree to the following terms:
a. Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgment of the work's authorship and initial publication in this journal.
b. Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgment of its initial publication in this journal.
c. Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access)