ВИВЧЕННЯ ДЕЯКИХ ФУНКЦІОНАЛЬНИХ ПОКАЗНИКІВ У ОСІБ, ЯКІ КОРИСТУЮТЬСЯ ЗНІМНИМИ ЗУБНИМИ ПРОТЕЗАМИ
DOI:
https://doi.org/10.11603/2415-8798.2015.4.5653Abstract
Не викликає жодних сумнівів факт, що ортопедичне лікування спричиняє у пацієнтів стрес. Функціональні порушення центральної нервової системи не можуть не позначатися на стані церебральної гемодинаміки. Паралельно спостерігаються значні порушення у функціональній активності жувальних м’язів. Метою було дослідження стану мозкового кровообігу за даними реоенцефалографії та дослідження функціональної активності жувальної мускулатури у пацієнтів до початку та в ранні терміни користування знімними конструкціями зубних протезів. Зміни реоенцефалографічних та електроміографічних показників при користуванні знімними протезами свідчать про те, що під час адаптації до протезів відбуваються зміни не тільки в ділянці слизової оболонки протезного ложа, а і в цілому організмі, що має бути враховане під час ортопедичної реабілітації цього контингенту пацієнтів.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Authors who sent their manuscript to "Вісник наукових досліджень. Bulletin of Scientific Research" Surgery agree to the following terms:
a. Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgment of the work's authorship and initial publication in this journal.
b. Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgment of its initial publication in this journal.
c. Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access)