СТРАТЕГІЇ ПОДОЛАННЯ СТРЕСУ ТА ПЕРФЕКЦІОНІЗМ

Автор(и)

  • I. V. Kovalenko Вінницький національний медичний університет імені М. І. Пирогова
  • M. V. Lemeshchuk Вінницький національний медичний університет імені М. І. Пирогова
  • A. O. Kaminska Вінницький національний медичний університет імені М. І. Пирогова

DOI:

https://doi.org/10.11603/2415-8798.2016.2.6694

Анотація

Дезадаптивні стани, що порушують можливості адаптації до умов соціального середовища, виникають унаслідок комплексу взаємодії психологічних та соціальних факторів, які формують переживання стресу. Індивідуальні стилі подолання стресу, здатність до побудови інтегративної поведінки, зумовлюють ступінь стійкості до психічного стресу, ефективність навчання та міжособистісних взаємодій, стан здоров’я та якість життя студента, відповідно успішність у майбутній професійній діяльності. Набір копінг-стратегій студентів ВНМЗ характеризувався переважно як адаптивний: достовірно переважали особи з домінуючою адаптивною стратегією вирішення проблем, другою за частотою
була умовно адаптивна стратегія пошуку соціальної підтримки, дезадаптивна стратегію уникнення застосовували як домінуючу найменша кількість студентів.

Посилання

Berezyn F. B. Émotsyonalʹnyy stress: psykholohycheskye mekhanyzmy, klynycheskye proyavlenyya, psykhoterapyya / F. B. Berezyn, T. V. B arlas // Materia Medica. – 1996. – № 1(9). – S. 5–25.

Amirkhan J. H. A factor analytically derived measure of coping: The Coping Strategy Indicator / J. H. Amirkhan // Journal of Personality and Social Psychology. – 1990. – Vol. 59. – P. 1066–1074.

Yaltonskyy V. M. Kopynh-povedenye zdorovykh y bolʹnykh narkomanyey : dyss. … d. med. nauk / Yaltonskyy V. M. – SPb.,1995.– 396 s.

Frydenberg E. Adolescent coping scale-2nd edition. Theoretical and research / E. Frydenberg //Australian Council for Educational Research. – 1997. – № 1. – R. 52.

Sybhatullyna Y . F. Osobennosty kopynh-povedenyya v realyzatsyy yntellektualʹnoy deyatelʹnosty subʺektamy vysshey shkoly / Y. F. Sybhatullyna, L. V. Apakova, L. D. Zaytseva // Prykladnaya psykholohyya. – 2002. – № 5, 6. – S. 36–41.

Reznykova E. Osobennosty lychnostnoy rehulyatsyy sovladayushcheho povedenyya studentov / E. Reznykova // Osvita rehionu.– 2013. – № 3. – S. 242–246.

Frolova S. V. Ctress-sovladayushchee povedenye podrostkov v razlychnykh sotsyalʹno-psykholohycheskykh sytuatsyyakh / S. V. Frolova, T. V. S enyna // Problemy cotsyalʹnoy psykholohyy lychnosty. –Saratov, 2008.

Sybhatullyna Y . F. Osobennosty kopynh-povedenyya v realyzatsyy yntellektualʹnoy deyatelʹnosty subʺektamy vysshey shkoly / Y. F. Sybhatullyna, L. V. Apakova, L. D. Zaytseva // Prykladnaya psykholohyya. – 2002. – № 5, 6. – S. 36–41.

Kryukova T. L. Vozrastnye y krosskulʹturnye razlychyya v stratehyyakh sovladayushcheho povedenyya / T. L. Kryukova // Psykholohycheskyy zhurnal. – 2005. – T. 26, vyp. 1. – S. 3–15.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-06-30

Як цитувати

Kovalenko, I. V., Lemeshchuk, M. V., & Kaminska, A. O. (2016). СТРАТЕГІЇ ПОДОЛАННЯ СТРЕСУ ТА ПЕРФЕКЦІОНІЗМ. Вісник наукових досліджень, (2). https://doi.org/10.11603/2415-8798.2016.2.6694

Номер

Розділ

ВНУТРІШНІ ХВОРОБИ