ІЄРАРХІЯ ЦІННОСТЕЙ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЩОДО ТЕМАТИКИ ЗАНЯТЬ З ЕКОНОМІКИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я
DOI:
https://doi.org/10.11603/1681-2786.2018.1.9239Ключові слова:
студенти, інтереси, тематика занять, економіка охорони здоров’я.Анотація
Мета: дослідити ставлення студентів щодо навчальних тем з «Економіки охорони здоров’я» та обґрунтувати заходи з оптимізації навчально-методичної роботи.
Матеріали і методи. Дослідження включало: бібліосемантичний, соціологічний, математико-статистичний, системний підхід, моделювання, аналітико-синтетичний методи.
Результати. На основі вивчення думки студентів проведено розподіл навчальних тем з «Економіки охорони здоров’я» залежно від їх значущості, що стало підґрунтям для вдосконалення навчально-методичного процесу та використання активних форм залучення студентів до розгляду та обговорення актуальних проблемних ситуацій, пов’язаних із організаційно-економічними і медико-економічними аспектами діяльності в медичній галузі.
Висновки. Вивчення думки студентів щодо їх ставлення до навчальних тем з «Економіки охорони здоров’я» є важливою передумовою для вдосконалення процесу викладання, формування економічної грамотності, економічного світогляду та професійно-компетентнісних якостей для успішної адаптації молодих до умов сучасного медичного середовища.
Посилання
Parii, V.D., (Ed.) & Zhyla, A.V., Matukova-Yaryha, D.H. (2018). Ekonomika okhorony zdoroviia: Praktykum dlia samostiinoi roboty [Health Economics: Workshop for independent work].Kyiv [in Ukrainian].
Parii, V.D. (Ed.), Safonov, Yu.M., & Zakharova, N.M. (2018). Ekonomichnyi analiz vykorystannia resursiv u systemi okhorony zdorovia: navch. posib. [Economic analysis of the use of resources in the health care system: Teaching manual]. Zhytomyr: “Polissia” [in Ukrainian].
Zhyla, A.V., Taran, V.V., Matukova-Yaryha, D.H., & Kozhemiakina, T.V. (2018). Metodolohichni pidkhody shchodo formuvannia ekonomichnoho svitohliadu sered studentiv vyshchoho navchalnoho medychnoho zakladu [Methodological approaches to the formation of an economic outlook among students of the higher educational institution]. Materials of the All-Ukrainian Scientific and Practical Conference “Humanitarian Dimensions of Transformation of Modern Higher Education” (May 17-18, 2018, Kyiv). [in Ukrainian].
Vezhnovets, T.A., & Hulchii, O.P. (2012). Professional-important qualities of the head of a health care institution. Eastern European Journal of Public Health, 1 (17), 101-102.
Malykhin, O.V., Pavlenko, I.H., Lavrentiev, O.O., & Matukova, H.I. (2014). Metodyka vykladannia u vyshchii shkoli: navch. posibnyk [Methodology of teaching in higher school: Textbook].Kyiv: CST [in Ukrainian].
Barthélemy, E., Mallol, V., Hannaford, A., Pean, C., Kutua, R., de Haydu C., Anandaraja, N. [et al.] (2017). Exploration of Global Health Careers Across the Medical Fields. Ann. Glob. Health, 83 (3-4), 613-620.
Mullan, P.B., Williams, J., Malani, P.N., Riba, M., Haig, A., Perry, J., & Kolars, J. (2014). Promoting medical students’ reflection on competencies to advance a global health equities curriculum. CBMC Med Educ., 150.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).