ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ І–ІІ РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ ЯК ШЛЯХ ДО САМОРЕАЛІЗАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.11603/2411-1597.2018.4.9859Анотація
У статті показано провідну роль інклюзивного навчання у вищих навчальних закладах І–ІІ рівнів акредитації із певною інклюзивною часткою в процесі самореалізації осіб з особливими освітніми проблемами.
##submission.downloads##
Опубліковано
2019-02-20
Як цитувати
Lytvynova, O. N., & Stadnitskaya, I. R. (2019). ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ І–ІІ РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ ЯК ШЛЯХ ДО САМОРЕАЛІЗАЦІЇ. Медсестринство, (4), 41–43. https://doi.org/10.11603/2411-1597.2018.4.9859
Номер
Розділ
Статті