ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ І–ІІ РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ ЯК ШЛЯХ ДО САМОРЕАЛІЗАЦІЇ

Автор(и)

  • O. N. Lytvynova ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України»
  • I. R. Stadnitskaya ТзОВ Медичний коледж «Монада»

DOI:

https://doi.org/10.11603/2411-1597.2018.4.9859

Анотація

У статті показано провідну роль інклюзивного навчання у вищих навчальних закладах І–ІІ рівнів акредитації із певною інклюзивною часткою в процесі самореалізації осіб з особливими освітніми проблемами.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-02-20

Як цитувати

Lytvynova, O. N., & Stadnitskaya, I. R. (2019). ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ І–ІІ РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ ЯК ШЛЯХ ДО САМОРЕАЛІЗАЦІЇ. Медсестринство, (4), 41–43. https://doi.org/10.11603/2411-1597.2018.4.9859

Номер

Розділ

Статті