ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНОГО КОЛЕДЖУ
DOI:
https://doi.org/10.11603/2411-1597.2018.1.9093Анотація
Медична освіта будь-якого рівня увиразнюється своєю неповторною специфікою, що вимагає упровадження власних форм, методів, засобів розвитку клінічного мислення, становлення професійних та прагматичних позицій, оптимізації міжособистісних стосунків. У пропонованій публікації автор розглянув основні види і форми самостійної роботи студентів медичного коледжу як дефініції, що забезпечує подальший особистісний розвиток й удосконалення; виокремив прийоми активізації самостійної роботи з погляду підвищення ефективності освітнього процесу.
Посилання
Malykhin O. V. Orhanizatsiia samostiinoi navchalnoi diialnosti studentiv vyshchykh pedahohichnykh zakladiv : teoretyko-metodolohichnyi aspekt : [monohrafiia] / O. V. Malykhin. – Kryvyi Rih : Vydavnychyi dim, 2009. – 307 s.
Nahrybelna I. A. Samostiina robota v systemi pidhotovky maibutnikh uchyteliv do navchannia ukrainskoi movy v pochatkovykh klasakh : dys. … doktora ped. nauk: 13.00.02 / Inna Anatoliivna Nahrybelna. – Kherson, 2016. – 483 s.
Chornii N. V. Samostiina robota studentiv yak skladova chastyna u pidhotovtsi spetsialista v umovakh kredytno-modulnoi systemy navchannia / N. V. Chornii // Medychna osvita – 2014. – № 4. – S. 132–134.
Shymko I. M. Dydaktychni umovy orhanizatsii samostiinoi navchalnoi roboty studentiv vyshchykh navchalnykh zakladiv : dys. … kand. ped. nauk : 13.00.04 / Iia Mykolaivna Shymko. – Kryvyi Rih, 2003. – 196 s.