ВПЛИВ НАВЧАЛЬНО-КОНТРОЛЮЮЧИХ ПРОГРАМ НА УСПІШНІСТЬ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ І - ІІ РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ ПРИ ВИВЧЕННІ НИМИ ПРЕДМЕТА «ХІРУРГІЯ»
Анотація
Проведені дослідження із використанням навчально-контролюючих мультимедійних програм із хірургії. У процесі цього дослідження перевірено ефективність використання даних програм при вивченні хірургії на відділенні «Лікувальна справа». Дослідження проводили протягом 2005 — 2010 навчальних років. Експериментом було охоплено 658 студентів відділення «Лікувальна справа», з них 330 — студенти контрольних і 328 — експериментальних груп.
Експериментальна робота показала, що результати у експериментальних групах виявилися вищими за аналогічні результати у контрольних групах, а саме підвищилися рівні засвоєння знань, опанування професійними вміннями та навичками. У студентів експериментальної групи покращилися аналітичні, синтетичні та логічні здібності.
Посилання
ЛІТЕРАТУРА
Виленский М. Я., Образцов П. И., Уман А. И. Технологии профессионально-ориентированного обучения в высшей школе: учебное пособие. — 2-е издание / под ред. В. А. Сластенина — М.: Педагогическое общество России, 2005. — 192 с.
Краснова Г. А., Соловов А. В., Беляев М. И. Технологии создания электронных обучающих средств. — М.: МГИУ, 2001. — 223 с.
(30,9% проти 38,2 %), тоді як низькі (низькі і надзвичайно низькі) є меншими на 9,6 % (24,1 % проти 14,5 %).
Михайлов В. А., Михайлов С. В. Особенности развития информационно-коммуникативной среды современного общества / В. А. Михайлов, С. В. Михайлов / / Сборник научных трудов "Актуальные проблемы теории коммуникации". СПб.: Изд-во
СПбГПУ, 2004. - С. 34-52.