ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ «МЕДСЕСТРИНСТВО В СІМЕЙНІЙ МЕДИЦИНІ»
DOI:
https://doi.org/10.11603/2411-1597.2013.1.5305Анотація
Оцінено ефективність застосування інтерактивних методів навчання на підставі вивчення динамічних показників успішності студентів 4 курсу спеціальності «Сестринська справа» за результатами практично-орієнтованого іспиту та медичного ліцензійного іспиту «Крок М. Сестринська справа». Показано, що впровадження даної новітньої моделі організації навчального процесу з дисципліни «Медсестринство в сімейній медицині» дозволило вдвічі підвищити рівень знань студентів при підготовці до практично-орієнтованого державного іспиту та ліцензійного іспиту «Крок М. Сестринська справа».Посилання
ЛІТЕРАТУРА
Впровадження сучасних освітніх технологій в навчальний процес вищих медичних закладів України / В. О. Бенюк, О. А. Диндар, Т. Р. Никонюк, О. А. Щер- ба // Медична Освіта. -2012. - N° 3. - С. 20-23.
Лисенко Г. І. Сімейна медицина в Україні: сучасні досягнення та перспективи розвитку / Г. І. Лисенко,
B. І. Ткаченко, О. В. Маяцька // Сімейна медицина. - 2012.-№ 1.-С.6-8.
Лисенко Г. І. Нормативно-правові аспекти впровадження інформаційних технологій в систему первинної медико-санітарної допомоги (огляд літератури) / Г. І. Лисенко // Сімейна медицина. - 2012. - N° 2. -
C. 25-28.
##submission.downloads##
Опубліковано
2015-12-11
Як цитувати
Kuzyk, Z. V., Prunchak, N. I., & Boichuk, T. I. (2015). ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ «МЕДСЕСТРИНСТВО В СІМЕЙНІЙ МЕДИЦИНІ». Медсестринство, (1). https://doi.org/10.11603/2411-1597.2013.1.5305
Номер
Розділ
Статті