ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНО-АНАЛІТИЧНІ ВМІННЯ У СТРУКТУРІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МЕДСЕСТРИНСТВА
DOI:
https://doi.org/10.11603/2411-1597.2021.2.12288Анотація
У статті обґрунтовано необхідність формування експериментально-аналітичних вмінь майбутніх медичних сестер у процесі навчання в медичному коледжі. Встановлено відповідність між групами вмінь та виробничими функціями майбутніх медсестер (профілактична, діагностична, лікувальна, технологічна та оцінювальна). Продемонстровано, що експериментальні вміння варто розглядати на різних рівнях (макрорівні, мезорівні, мікрорівні).
Посилання
Галузевий стандарт вищої освіти України спец. : 6.110102. «Сестринська справа» МОН України. – К., 2012. – 28 с.
Морева Н. А. Технологии профессионального образования / Н. А. Морева. – М. : Академия, 2007. – 432 с.
Освітньо-кваліфікаційна характеристика Галузевого стандарту вищої освіти України спец. : 8.110102. «Сестринська справа» МОН України. – К., 2007. – 24 с.
Тхакушинова А. Т. Формирование обобщенных экспериментально-аналитических умений у студентов фа¬культета естествознания университета как основы их профессиональной компетентности : автореф. дисс. на соискание уч. степени канд. пед. наук : спец. : 13.00.08. «Теория и методика профессионального образования» / А. Т. Тхакушинова. – M., 2009. – 24 с.
Усова А. В. Новая концепция естественнонаучного образования / А. В. Усова. – Челябинск : Изд-во ЧГПУ, 2002. – 307 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Медсестринство
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.