ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕДИЧНИХ СЕСТЕР
DOI:
https://doi.org/10.11603/2411-1597.2021.2.12278Анотація
У статті наведено результати педагогічного експерименту щодо формування професійної компетентності майбутніх медичних сестер в умовах медичного коледжу з використанням аналізу педагогічних ситуацій, так званого кейс-методу. Проведені дослідження показали рівень і критерії сформованості професійних компетенцій майбутніх медичних сестер та перспективи їх розвитку за допомогою інноваційних технологій і форм роботи.
Посилання
Ладыгина Е. Е. Профессиональное становление сестринского персонала в процессе обучения / Е. Е. Ла¬дыгина, М. Н. Михайловский // Медицинская сестра. – 2015. – № 5. – С. 47–48.
Закусилова Т. О. Формування фахових умінь та навичок у контексті професійної компетентності майбутніх медич¬них сестер: теоретичний аспект / Т. О. За¬кусилова // Український психолого-педагогічний науковий збірник. – 2016. – № 8. – С. 32–36.
Литвинова А. Е. Формування компетентності ме¬дич¬них сестер / А. Е. Литвинова // Медсестринство. – 2017. – № 4. – С. 16–18.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Медсестринство
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.