РОЛЬ МЕДСЕСТРИНСЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ У ПРАКТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МЕДИЧНОЇ СЕСТРИ
DOI:
https://doi.org/10.11603/2411-1597.2021.1.12061Анотація
У статті проаналізовано роль медсестринської педагогіки у практичній діяльності медичної сестри. Визначено педагогічні основи навчання пацієнтів у діяльності медичних працівників.
Посилання
Медсестринський процес. Основи сестринської справи та клінічного медсестринства / І. Я. Губенко, О. Т. Шевченко, Л. П. Бразалій, В. Г. Апшай. – К. : Здоров’я, 2001. – 208 с.
Медсестринський догляд за пацієнтом / І. Я. Губенко, О. Т. Шевченко, Л. П. Бразалій, В. Г. Апшай. – К. : Здоров’я, 2000. – 248 с.
Губенко І. Я. До питання поєднання медсестринської освіти та практики на основі запровадження медсестринського процесу / І. Я. Губенко, О. Т. Шевченко, Л. П. Бразалій // Медична освіта. – 2007. – № 4. – С. 29–33.
Пасєчко Н. В. Основи сестринської справи (курс лекцій) / Н. В. Пасєчко. – Тернопіль : Укрмедкнига, 1999. – 496 с.
Шевченко О. Т. Психологія кризових станів : навчальний посібник / О. Т. Шевченко. – К. : Здоров’я, 2005. – 120 с.
Пікон К. С. Американський досвід організації ступеневої медсестринської освіти / К. С. Пікон // Молодий вчений. – 2016. – № 12.1 (40). – С. 507–510.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Медсестринство
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.