ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА МЕДИЧНИХ СЕСТЕР: АНАЛІЗ ФОРМ І МЕТОДІВ НАВЧАННЯ В УКРАЇНІ
DOI:
https://doi.org/10.11603/2411-1597.2020.1.11030Анотація
У статті проаналізовано форми освіти, на основі яких може здійснюватися післядипломна освіта медичних сестер. Зростання частки неформальної освіти сприятиме більш динамічному та ефективному набуттю нових компетентностей у діяльності медичних сестер, підвищуватиме їхній рівень конкурентоздатності на ринку праці, покращить ефективність надання медичної допомоги.
Посилання
Про вищу освіту : Закон України // Відомості Верховної Ради. – 2014. – № 37–38.
Боренько Я. Освіта для демократичного громадянства та освіта з прав людини: Хартія Ради Європи з освіти для демократичного громадянства і освіти з прав людини та виклики для застосування європейських моделей навчання громадянству та правам людини для України [Електронний ресурс] / Я. Боренько. – Режим доступу : http://www.academia.edu/2053430.
Меморандум непрерывного образования Европейского Союза (A Memorandum on Lifelong Learning) [Электронный ресурс]. – Режим доступа : www.znanie.org/docs/memorandum.html.
Освіта протягом життя: світовий досвід і українська практика [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.niss.gov.ua/articles/252.
Перспективи впровадження інноваційних форм освіти в Україні [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.niss.gov.ua/articles/2665. – Назва з екрана.
International Standard Classification of Education ISCED 2011/UNESCO.
Айзікова Л. В. Концепція навчання протягом життя у міжнародних документах і дослідженнях / Л. В. Айзікова // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу «Києво-Могилянська академія»]. – 2012. – Т. 199, Вип. 187. – С. 62–64. – (Серія «Педагогіка»).
Simkins T. Non-formal education and development. Some critical issues / T. Simkins. – Manchester: Department of Adult and Higher Education, University of Manchester; 1977. – 77 p.