МІЖДИСЦИПЛІНАРНА ІНТЕГРАЦІЯ ЯК КЛЮЧОВИЙ АТРИБУТ ПРОВЕДЕННЯ БІНАРНОГО ЗАНЯТТЯ
DOI:
https://doi.org/10.11603/2411-1597.2019.3.10663Анотація
У статті запропоновано приклад проведення комплексного бінарного теоретичного заняття викладачами дисциплін «Медсестринство в анестезіології та реаніматології», «Медсестринство в хірургії» та «Основи охорони праці та охорона праці в галузі» для студентів, які навчаються за спеціальністю 223 «Медсестринство».
Посилання
Задирака Л. В. Особливості розвитку професійно важливих психологічних якостей майбутніх медсестер / Л. В. Задирака // Медсестринство. – 2016. – № 3. – С. 19–22. DOI: https://doi.org/10.11603/2411-1597.2016.3.7453
Варава О. Б. Діагностика готовності викладачів щодо розвитку інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх медсестер / О. Б. Варава // Медсестринство. – 2018. – № 4. – С. 10–12. DOI: https://doi.org/10.11603/2411-1597.2018.4.9849
Богдан В. Методичне обґрунтування бінарних занять / В. Богдан, А. Грисюк // Освіта. Технікуми, коледжі. – 2018. – № 3, 4 (46). – С. 26–28.
Деркач Т. Лекція-візуалізація як форма активізації пізнавальної діяльності студентів коледжу / Т. Деркач, О. Деркач // Освіта. Технікуми, коледжі. – 2016. – № 3, 4 (41). – С. 59–63.
Глумчер Ф. С. Анестезіологія та інтенсивна терапія : підручник / Ф. С. Глумчер, Л. П. Чепкий, Л. В. Усенко. – К. : Медицина, 2019. – 360 с.
Системи управління гігієною та безпекою праці. Вимоги / ДСТУ – OHSAS 18001 : 2010. – К. : Мінекономрозвитку України, 2010. – 28 с.
Про охорону праці : Закон України від 14.10.1992 р. № 2694 – ХІІ.
Костюк О. К. Захист медичних працівників: профілактика ВІЛ/СНІДУ на робочому місці : посібник / О. К. Костюк. – К., 2008. – 23 с.