INTERDISCIPLINARY INTEGRATION AS A KEY ATTRIBUTE OF BINARY LESSON
DOI:
https://doi.org/10.11603/2411-1597.2019.3.10663Abstract
The article suggests an example of a complex binary theoretical class, provided by teachers of “Nursing in anesthesiology and intensive-care medicine”, “Nursing in surgery” and “The foundations of occupational safety and Occupational safety in the field” for students who study in the speciality 223 “Nursing”.
References
Задирака Л. В. Особливості розвитку професійно важливих психологічних якостей майбутніх медсестер / Л. В. Задирака // Медсестринство. – 2016. – № 3. – С. 19–22. DOI: https://doi.org/10.11603/2411-1597.2016.3.7453
Варава О. Б. Діагностика готовності викладачів щодо розвитку інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх медсестер / О. Б. Варава // Медсестринство. – 2018. – № 4. – С. 10–12. DOI: https://doi.org/10.11603/2411-1597.2018.4.9849
Богдан В. Методичне обґрунтування бінарних занять / В. Богдан, А. Грисюк // Освіта. Технікуми, коледжі. – 2018. – № 3, 4 (46). – С. 26–28.
Деркач Т. Лекція-візуалізація як форма активізації пізнавальної діяльності студентів коледжу / Т. Деркач, О. Деркач // Освіта. Технікуми, коледжі. – 2016. – № 3, 4 (41). – С. 59–63.
Глумчер Ф. С. Анестезіологія та інтенсивна терапія : підручник / Ф. С. Глумчер, Л. П. Чепкий, Л. В. Усенко. – К. : Медицина, 2019. – 360 с.
Системи управління гігієною та безпекою праці. Вимоги / ДСТУ – OHSAS 18001 : 2010. – К. : Мінекономрозвитку України, 2010. – 28 с.
Про охорону праці : Закон України від 14.10.1992 р. № 2694 – ХІІ.
Костюк О. К. Захист медичних працівників: профілактика ВІЛ/СНІДУ на робочому місці : посібник / О. К. Костюк. – К., 2008. – 23 с.