ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНО-АНАЛІТИЧНІ ВМІННЯ У СТРУКТУРІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МЕДСЕСТРИНСТВА

Автор(и)

  • А. Р. Олійникова Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України ННІ медсестринства

DOI:

https://doi.org/10.11603/2411-1597.2021.2.12288

Анотація

У статті обґрунтовано необхідність формування експериментально-аналітичних вмінь майбутніх ме­дич­них сестер у процесі навчання в медичному коледжі. Встановлено відповідність між групами вмінь та виробничими функціями майбутніх медсестер (профілактична, діагностична, лікувальна, техно­логічна та оцінювальна). Продемонстровано, що експериментальні вміння варто розглядати на різних рівнях (макрорівні, мезорівні, мікрорівні).

Посилання

Галузевий стандарт вищої освіти України спец. : 6.110102. «Сестринська справа» МОН України. – К., 2012. – 28 с.

Морева Н. А. Технологии профессионального образования / Н. А. Морева. – М. : Академия, 2007. – 432 с.

Освітньо-кваліфікаційна характеристика Галузевого стандарту вищої освіти України спец. : 8.110102. «Сестринська справа» МОН України. – К., 2007. – 24 с.

Тхакушинова А. Т. Формирование обобщенных экспериментально-аналитических умений у студентов фа¬культета естествознания университета как основы их профессиональной компетентности : автореф. дисс. на соискание уч. степени канд. пед. наук : спец. : 13.00.08. «Теория и методика профессионального образования» / А. Т. Тхакушинова. – M., 2009. – 24 с.

Усова А. В. Новая концепция естественнонаучного образования / А. В. Усова. – Челябинск : Изд-во ЧГПУ, 2002. – 307 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-08

Як цитувати

Олійникова, А. Р. (2021). ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНО-АНАЛІТИЧНІ ВМІННЯ У СТРУКТУРІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МЕДСЕСТРИНСТВА. Медсестринство, (2), 58–60. https://doi.org/10.11603/2411-1597.2021.2.12288

Номер

Розділ

Статті