ОЦІНКА РІВНЯ ЗНАНЬ ПРИ ВИКОРИСТАННІ ДИСТАНЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ В СТОМАТОЛОГІЇ
DOI:
https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2009.3.92Анотація
Розглядаються питання необхідності оцінки рівня знань при проведенні дистанційного навчання в стоматології. Виділяються особливості та принципи організації діагностики рівня знань при проведенні дистанційного навчання. Наводяться дані про переваги дистанційної освіти на основі аналізу результатів ефективності дистанційного навчання при проведенні експериментальної лекції для лікарів-стоматологів-інтернів.
Посилання
Челышкова М. Б. Адаптивное тестирование в образовании (теория, методология, технология) / Челышкова М. Б. -М.: Исследовательский центр проблем качества подготовки специалистов, 2001. - 165 с.
Зайцева Л. От традиционного к дистанционному обучению / Зайцева Л. // Новый коллегиум. -2000. - N° 3. - С.5 8-60.
Васильев А. Таинственные приключения distance learning / Васильев А. // Элитное образование. - 2001. -№ 1 (21). - С. 60-63.
Тихомиров В. П. ДО: история, экономика, тенденции /
Тихомиров В. П. // Дистанционное обучение - 1997. - .№ 2.
Романчук М. Н. Формирование региональной сети дистанционного образования / Романчук М. Н. // Дистанционное образование. - 1996. - .№ 1.
Андреев А. А. Введение в дистанционное обучение: Учебно-методическое пособие / Андреев А. А. - М.: ВУ 1997 г.
Абдуллина О. Мониторинг качества профессиональной подготовки / Абдуллина О. // Высшее образование в России. - 1998. - №> 3. - С. 35-39.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Журнал Медична інформатика та інженерія дозволяє автору (ам) зберігати авторські права без реєстрації.
Журнали Медична інформатика та інженерія відкритого доступу публікує відкриті статті відповідно до умов Creative Commons Attribution (CC BY) Ліцензії, яка дозволяє використання, поширення та відтворення на будь-якому носії, за умови, що оригінальний твір правильно цитується.
Цей журнал доступний через Creative Commons (CC) License CC-BY 4.0