ПРОГРАМА ІНФОРМАТИЗАЦІЇ УНІВЕРСИТЕТІВ. СТРАТЕГІЯ, СТАБІЛЬНА ТА ЗМІНА СКЛАДОВІ

Автор(и)

  • O. P. Mintser Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика

DOI:

https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2017.4.8446

Ключові слова:

інформатизація закладів вищої медичної освіти, інформаційні технології, напрями інформати- зації, віртуальна інтеграція наукових досліджень, трансдисциплінарність, математичне, імітаційне та комп’ютерне моделювання, онтологічні моделі знань.

Анотація

Розглянуто питання програми інформатизації вищих навчальних закладів медичного напряму, впровадження технології змішаного навчання з метою підвищення конкурентоспроможності українських медичних університетів, широкого застосування електронного навчання, управління електронним навчанням; інформаційну та методологічну підтримку розроблення навчального контенту. Підкреслюється, що альтернативи інформатизації закладів освіти сьогодні не існує, а головною метою інформатизації медичних вищих навчальних закладів має стати забезпечення гармонізації між потребами ринку в медичних і фармацевтичних спеціалістах із визначеними компетенціями, зі світовими тенденціями та результатами функціонування вищих навчальних закладів.

Посилання

Grinshkun, V. V. (2004). Razvitie integrativnykh podkhodov k sozdaniyu sredstv informatizatsii obrazovaniya [Development of integrative approaches to the creation of informatization tools for education] (Doctoral dissertation). Available from National Electronic Library.

Obraztsov, P. I. (2003). Obespechenie uchebnogo protsessa v usloviyakh informatizatsii vysshei shkoly [Maintenance of educational process in the conditions

of computerization of the higher school]. Pedagogika, 5, 27-33.

The Law of Ukraine. (1998). Pro Natsional'nu programu

informatizatsii [About the National informatization program]. Vidomosti Verkhovnoi Radi Ukraini (Vedomosti of the Verkhovna Rada of Ukraine), 27-28.

Robert, I. V. (2008). Teoriya i metodika informatizatsii

obrazovaniya (psikhologo-pedagogicheskii i tekhnologicheskii aspekty) [Theory and methods of informatization of education (Psychological, pedagogical and technological aspects)]. 2nd ed. Moscow: IIE RAE.

Serafim, S. A., Forster, A. C., Simoes, M. J., & Penaforte,

T. R. (2010). Assessment of informatization for the dispensing of medications at a university hospital. Clinics (Sao Paulo), 65(4), 417-424.

Baryshev, R. A., Zaharov, P. A., & Babina, O. I. (2015).

Informatization of education: reader personal account and electronic library in university. Journal of Siberian Federal University. Humanities & Social Sciences, 9(8), 1979-1989.

Du, Yuxia, & Yang, Gaixue. (2003). Distance education:

efficient tool of promoting fairness in education. Modern Distance Education, 2.

Van Bemmel, J., & McGray A. T. (Eds.). (2000). IMIA

Yearbook of Medical Informatics. Stuttgart: Schattauer.

Li, Qing, & Li, Miao. (2013). Literature review on special

education informatization research in China. Modern Educational Technology, 7.

Sapargaliyev, D., & Shulenbayeva, K. (2013). Informatization of Kazakhstani higher education. Procedia — Social and Behavioral Sciences, 83, 468-472.

You, H., & Chi, R. (2012). Informatization and the industrial upgrading in China. Service Science, 3(1), 7-20.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-02-20

Як цитувати

Mintser, O. P. (2018). ПРОГРАМА ІНФОРМАТИЗАЦІЇ УНІВЕРСИТЕТІВ. СТРАТЕГІЯ, СТАБІЛЬНА ТА ЗМІНА СКЛАДОВІ. Медична інформатика та інженерія, (4). https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2017.4.8446

Номер

Розділ

Статті