ПРОГРАМА ІНФОРМАТИЗАЦІЇ УНІВЕРСИТЕТІВ. СТРАТЕГІЯ, СТАБІЛЬНА ТА ЗМІНА СКЛАДОВІ
DOI:
https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2017.4.8446Ключові слова:
інформатизація закладів вищої медичної освіти, інформаційні технології, напрями інформати- зації, віртуальна інтеграція наукових досліджень, трансдисциплінарність, математичне, імітаційне та комп’ютерне моделювання, онтологічні моделі знань.Анотація
Розглянуто питання програми інформатизації вищих навчальних закладів медичного напряму, впровадження технології змішаного навчання з метою підвищення конкурентоспроможності українських медичних університетів, широкого застосування електронного навчання, управління електронним навчанням; інформаційну та методологічну підтримку розроблення навчального контенту. Підкреслюється, що альтернативи інформатизації закладів освіти сьогодні не існує, а головною метою інформатизації медичних вищих навчальних закладів має стати забезпечення гармонізації між потребами ринку в медичних і фармацевтичних спеціалістах із визначеними компетенціями, зі світовими тенденціями та результатами функціонування вищих навчальних закладів.Посилання
Grinshkun, V. V. (2004). Razvitie integrativnykh podkhodov k sozdaniyu sredstv informatizatsii obrazovaniya [Development of integrative approaches to the creation of informatization tools for education] (Doctoral dissertation). Available from National Electronic Library.
Obraztsov, P. I. (2003). Obespechenie uchebnogo protsessa v usloviyakh informatizatsii vysshei shkoly [Maintenance of educational process in the conditions
of computerization of the higher school]. Pedagogika, 5, 27-33.
The Law of Ukraine. (1998). Pro Natsional'nu programu
informatizatsii [About the National informatization program]. Vidomosti Verkhovnoi Radi Ukraini (Vedomosti of the Verkhovna Rada of Ukraine), 27-28.
Robert, I. V. (2008). Teoriya i metodika informatizatsii
obrazovaniya (psikhologo-pedagogicheskii i tekhnologicheskii aspekty) [Theory and methods of informatization of education (Psychological, pedagogical and technological aspects)]. 2nd ed. Moscow: IIE RAE.
Serafim, S. A., Forster, A. C., Simoes, M. J., & Penaforte,
T. R. (2010). Assessment of informatization for the dispensing of medications at a university hospital. Clinics (Sao Paulo), 65(4), 417-424.
Baryshev, R. A., Zaharov, P. A., & Babina, O. I. (2015).
Informatization of education: reader personal account and electronic library in university. Journal of Siberian Federal University. Humanities & Social Sciences, 9(8), 1979-1989.
Du, Yuxia, & Yang, Gaixue. (2003). Distance education:
efficient tool of promoting fairness in education. Modern Distance Education, 2.
Van Bemmel, J., & McGray A. T. (Eds.). (2000). IMIA
Yearbook of Medical Informatics. Stuttgart: Schattauer.
Li, Qing, & Li, Miao. (2013). Literature review on special
education informatization research in China. Modern Educational Technology, 7.
Sapargaliyev, D., & Shulenbayeva, K. (2013). Informatization of Kazakhstani higher education. Procedia — Social and Behavioral Sciences, 83, 468-472.
You, H., & Chi, R. (2012). Informatization and the industrial upgrading in China. Service Science, 3(1), 7-20.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Журнал Медична інформатика та інженерія дозволяє автору (ам) зберігати авторські права без реєстрації.
Журнали Медична інформатика та інженерія відкритого доступу публікує відкриті статті відповідно до умов Creative Commons Attribution (CC BY) Ліцензії, яка дозволяє використання, поширення та відтворення на будь-якому носії, за умови, що оригінальний твір правильно цитується.
Цей журнал доступний через Creative Commons (CC) License CC-BY 4.0