ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ SMART-СТРАТЕГІЇ В РОЗВИТКУ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • O. M. Shevtsova Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика
  • Ya. O. Shevchenko Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика
  • A. S. Feshchenko Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика
  • T. Yu. Dubinina Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика
  • N. V. Myronenko Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика
  • N. O. Sinyenko Міністерство охорони здоров'я України
  • P. P. Ganynets ТОВ «Сузір’я» Санаторій «Квітка полонини»
  • O. V. Sarkanych ТОВ «Сузір’я» Санаторій «Квітка полонини»
  • O. O. Sukhanova Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика

DOI:

https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2017.3.8151

Ключові слова:

SMART-стратегія освіти, мобільні технології, освітнє середовище, підготовка лікарів і провізорів, післядипломна медична освіта, безперервний професійний розвиток лікарів і провізорів, формальна й інформальна освіта, міждисциплінарна та трансдисциплінарна.

Анотація

Розглянуто основні принципи та перспективи використання нової стратегії освіти, що здобула назву SMART. Показано, що найважливішим принципом медичної післядипломної SMART-освіти є забезпечення її компетентнісної орієнтованості, тобто постійного оновлення змісту навчання. Підкреслюється, що рішення проблем SMART-освіти пов'язано з двома напрямами: визнанням необхідності об'єднання формального й інформального навчання та інтелектуалізацією процесів передавання знань.

Посилання

Gorshkova, V. V. (2014). Vzaimodeystviye formal'nogo, neformal'nogo i informal'nogo obrazovaniya kak sovremennoye napravleniye razvitiya cheloveka [The interaction of formal, informal and informational education as a modern direction of human development]. Kontsept, 26, 176-180.

Mel'nik, S. V. (2015). Kvalifikatsii v sfere obucheniya na protyazhenii vsey zhizni: kak rassmatrivat' professional'nyye kvalifikatsii, v tom chisle priobretennyye v rezul'tate neformal'nogo i spontannogo obucheniya, a takzhe reguliruyemyye professii v Ukraine. Dolzhny li oni vkhodit' v sostav NRK? [Qualifications in the field of lifelong learning: how to consider professional qualifications, including those acquired as a result of informal and spontaneous training, as well as regulated professions in Ukraine. Should they be part of the NRC?]: an analytical review. Yevropeyskiy fond obrazovaniya (European Education Foundation).

Sinyenko, N. O., Zahori, H. V., & Mokhnachov, S. I. (2016). Osoblyvosti zabezpechennya yakosti pidhotovky rehul'ovanykh profesiy u ramkakh derzhavnopryvatnoho partnerstva v osviti ta e-medytsyni [Features of quality assurance in the preparation of regulated professions within the framework of public-private partnership in education and e-medicine]. Medychna informatyka ta inzheneriya (Medical Informatics and Engineering), 3, 23-27.

Stril'chuk, L. M. (2015). Aktual'ni problemy pislyadyplomnoyi osvity likariv zahal'noyi praktyky — simeynoyi medytsyny [Actual problems of postgraduate education of general practitioners — family medicine. Aktual'ni problemy suchasnoyi medytsyny (Actual Problems of Modern Medicine), 15(4), 301-304.

Flexner, A. (2010). Medical education in the United States and Canada. New York: The Carnegie foundation for the advancement of teaching. Bulletin 4.

Cooke, M., Irby, D. M., & O'Brien, B. C. (2010). Educating physicians: a call for reform of medical school and residency. San Francisco: Jossey-Bass.

Kilman, D. G., & Forslund, D. W. (1997). An international collaboratory based on virtual patient records. Communications of the ACM, 40(8), 110-117.

Dev, P., Hoffer, E. P., & Barnett, G. O. (2009). Computers in medical education. In E. H. Shortliffe, J. J. Cimino (Eds.), Biomedical informatics. Computer applications in health care and biomedicine (p. 737762). London: Spriner-Verlag. Retrieved from http:// mef.med.ufl.edu/files/2009/10/Computers-in-Medical-Education.pdf.

Colazzo, L., Molinari, A., Ronchetti, M., & Trifonova, A. (2003). Towards a multi-vendor mobile learningmanagement system. In A. Rossett (Ed.) E-Learn: World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education (pp. 2097-2100). Phoenix, USA.

Kukulska-Hulme, A., Traxler, J. (2005) Mobile learning: a handbook for educators and trainers. London: Routledge.

Abdulrasol, H. (2011). Toward more objective teaching learning and teaching. Medical Journal of Babylon, 8(4), 1-7.

Krippel, G., McKee, A. J., & Moody, J. (2010). Multimedia use in higher education: promises and pitfalls. Journal of Instructional Pedagogies, 2, 1-8.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-01-15

Як цитувати

Shevtsova, O. M., Shevchenko, Y. O., Feshchenko, A. S., Dubinina, T. Y., Myronenko, N. V., Sinyenko, N. O., … Sukhanova, O. O. (2018). ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ SMART-СТРАТЕГІЇ В РОЗВИТКУ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ. Медична інформатика та інженерія, (3). https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2017.3.8151

Номер

Розділ

Статті