ДОСВІД ФАНТОМНО-СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ІЗ ДИСЦИПЛІНИ «АКУШЕРСТВО ТА ГІНЕКОЛОГІЯ»
DOI:
https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2015.4.5446Анотація
У статті представлено результати застосування симуляційних освітніх технологій на базі кафедри акушерства та гінекології ДУ «Дніпропетровська медична академія МОЗ України». З метою підвищення якості знань студентів значний час відводиться засвоєнню практичних навичок на сучасному високотехнологічному симуляційному обладнанні. За 2013-2015 навчальні роки на кафедрі було проведено більше 7 тис. навчальних симуляційних тренінгів для студентів IV, V і VI курсів. Аналіз даних показав, що значна частина суб'єктів навчання поліпшила результати виконання завдань модуля базових навиків після проходження тренінгу. Впровадження в навчальний процес навчальних симуляційних тренінгів сприяє якісному оволодінню практичними навичками та більш ефективному формуванню мотивації студентів до навчання.
Посилання
Создание симуляционного центра: основные принципы и методическое руководство. Опыт Программы «Здоровье матери и ребенка» : пособие. - К., 2015. - 56 с.
Коньков Д. Г. Современные аспекты симуляционного обучения в практике последипломного образования / Д. Г. Коньков // Наука будущого : матер. междунар. науч.-практ. конф. педагогов и психологов; 2014, Прага, Чехия. - С. 78-83.
Use of the Learning Curve-Cumulative Summation Test for Leopold Maneuvers Assessment in a Simulator: A Pilot
Study / N. D^ez-Goni, S. Guillen, M. C. Rodriguez^ez [et al.] // Simul Healthc. - 2015. - № 5. - P. 277-282.
Electronic learning in advanced resuscitation training: The perspective of the candidate / A. S. Lockey, L. Dyal, P. K. Kimani [et al.] // Resuscitation. - 2015. - № 15. -P. 805-809.
Evidence-based surgical training in orthopaedics: how many arthroscopies of the knee are needed to achieve consultant level performance? / A. J. Price, G. Erturan, K. Akhtar [et al.] // Bone Joint J. - 2015. - № 10. - P. 1309-1315.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Журнал Медична інформатика та інженерія дозволяє автору (ам) зберігати авторські права без реєстрації.
Журнали Медична інформатика та інженерія відкритого доступу публікує відкриті статті відповідно до умов Creative Commons Attribution (CC BY) Ліцензії, яка дозволяє використання, поширення та відтворення на будь-якому носії, за умови, що оригінальний твір правильно цитується.
Цей журнал доступний через Creative Commons (CC) License CC-BY 4.0