ВПРОВАДЖЕННЯ ВІРТУАЛЬНИХ МОДЕЛЕЙ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ВИВЧЕННЯ ФІЗІОЛОГІЇ
DOI:
https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2015.4.5441Анотація
У статті розкрито необхідність модернізації навчального процесу вивчення фізіології шляхом впровадження інно-
ваційних методів навчання, зокрема віртуального моделювання. Вказана методика може покращити якість вивчення
дисципліни та набагато точніше відобразити процеси життєдіяльності в людському організмі.
Посилання
Ліссов П. М. Технологія створення програмного комплексу для моделювання фізіологічних систем /П. М. Ліссов // Проблеми програмування. - 2008. -№ 2-3. - С. 770-776.
Григорян Р. Д. Программно-моделирующий комплекс для теоретических исследований взаимодействия физиологических систем человека / Р. Д. Григорян, П. М. Лиссов // Проблеми програмування. - 2006. -№ 1. - С. 79-92.
Шершун Г. Г. Досвід розробки і впровадження віртуальних програм з біохімії в навчальний процес / Г. Г. Шершун, М. М. Корда // Медична освіта. - 2014. - № 3. - С. 155-156.
Коцюба Р. Б. Використання віртуальних навчальних програм при вивченні іноземної мови професійного спрямування / Р. Б. Коцюба // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2013. - Т. 37, № 5. - С. 43-52.
Анчева І. А. Роль віртуальних технологій в якості професійної підготовки медичних працівників / І. А. Анчева // Медична освіта. - 2014. - № 3. - С. 10-12.
Кравець Н. Я. Застосування методу моделювання в процесі навчання мікробіології / Н. Я. Кравець, І. М. Грод, Л. О. Шевчик // Медична освіта. - 2014. -№ 1. - С. 44-47.
Simulation-based objective assessment discerns clinical proficiency in central line placement a construct validation / Y. Dong, H. S. Suri, D. A. Cook [et al. ] // Chest. - 2010. - Vol. 137 (5), № 6. - P. 1050-1056.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Журнал Медична інформатика та інженерія дозволяє автору (ам) зберігати авторські права без реєстрації.
Журнали Медична інформатика та інженерія відкритого доступу публікує відкриті статті відповідно до умов Creative Commons Attribution (CC BY) Ліцензії, яка дозволяє використання, поширення та відтворення на будь-якому носії, за умови, що оригінальний твір правильно цитується.
Цей журнал доступний через Creative Commons (CC) License CC-BY 4.0