ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОНАННЯ КОМП'ЮТЕРНО-ГЕНЕРОВАНИХ ВПРАВ ІЗ ПРЕДМЕТА «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ФАРМАЦІЇ НА ОСНОВІ КОГНІТИВНИХ ПРОТОТИПІВ
DOI:
https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2014.4.3832Анотація
У статті представлено розроблену технологію навчання. Показано ефективність представлення навчальних декларативних знань на основі прототипів когнітивних структур людини для підвищення якості трансферу знань у системі студент-комп’ютер. Результати підтвердили гіпотезу про якісніше та швидкіше засвоєння навчальних декларативних знань із предмета, представлених у вигляді прототипів когнітивних структур людини. Побудована лінія тренду на діаграмі успішності студентів контрольно та експериментально груп протягом десяти занять засвідчила стабільне прискорення нарощування рівня засвоєння знань студентами експериментально групи відносно контрольно , а також поліпшення загального рівня академічно успішності.Посилання
Компьютерная программа «Инструментальная система для создания обучающих программ RATOS» / О. А. Рижов, Э. О. Супрун: А.с. N° 30927; заявл. 07.09.2009 № 31085.
Лекторский В. А. Когнитивный подход. Научная монография / В. А. Лекторский - М. : Канон +, РООИ «Реабилитация», 2008. - 464 с.
Микешина Л. А. Эпистемология и когнитивная наука: базовые категории и принципы взаимодействия / Л. А. Микешина // Когнитивный подход : науч. монография. - М. : Канон+, РООИ «Реабилитация», 2008. - С. 2057.
Попова З. Д. Когнитивная лингвистика / З. Д. Попова, И. А. Стернин - М. : АСТ, Восток-Запад, 2007. - 315 с.
Рыжов А. А. Алгоритмы формирования учебных элементов на основе структуры универсального класса объектов в интеллектуальных системах обучения / А. А. Рыжов, А. Н. Попов // Медична та біологічна інформатика і кібернетика: Перший Всеукраїнський з’їзд з міжнародною участю, 23-26 червня 2010 р. : збірник праць. - К. : НМАПО імені П. Л. Шупика, 2010. - С. 120.
Рыжов А. А. Когнитивный прототип как практический базис для структуризации и представления учебных декларативных знаний в ИСДО / А. А. Рыжов, А. Н. Попов // Клиническая информатика и Телемедицина. - 2012. - №9 1. - С. 133-138.
Рыжов А. А. Разработка и использование
WEB - редактора для создания эталонной модели учебного курса на основе когнитивных прототипов / А. А. Рыжов, А. Н. Попов // Тези доповідей Всеукраїнської науково-методичної відеоконференції з міжнародною участю «Актуальні питання дистанційної освіти та телемедицини 2013» - Запорожье : ЗГМУ, 2013. - С. 83.
Рыжов А. А. Программная реализация элементов когнитивных технологий в системе дистанционного обучения / А. А. Рыжов, А. Н. Попов // Материалы науч. - практич. конференции «Интеллектуальные системы принятия решений и проблемы вычислительного интеллекта (ISDMCI’2013) » - Херсон : ХНТУ 2013. - Т 2. - C. 273-274.
Рижов О. А. Ефективність самостійної роботи студента над комп’ютерно-генерованими учбовими завданнями на основі когнітивних прототипів / О. А. Рижов, А.М. Попов, Н. Г Васильчук // Медична інформатика та інженерія. - 2014. - № 3. - С. 24-31.
Стернин И. А. Когнитивная интерпретация в лингвокогнитивных исследованиях / И. А. Стернин // Вопросы когнитивной лингвистики. - 2004. - №9 1. - С. 65-69.
Kalyuga S. Assessment of learners’ organized knowledge structures in adaptive learning environments / S. Kalyuga // Applied Cognitive Psychology. - 2006. - № 20. - P. 333-342.
Margolis E. Concepts: Core Readings / E. Margolis,
S. Laurence. - Massachusetts: MIT Press. - 1999. - 616 p.
Ryzhov A. Web-oriented Educational System for Supporting Students’ Learning Activity Based on Cognitive Prototypes / A. Ryzhov, A. Popov // International Journal of e-Education, e-Business, e-Management and e-Learning. - 2014. - Vol. 4., No. 4. - P. 310-320.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Журнал Медична інформатика та інженерія дозволяє автору (ам) зберігати авторські права без реєстрації.
Журнали Медична інформатика та інженерія відкритого доступу публікує відкриті статті відповідно до умов Creative Commons Attribution (CC BY) Ліцензії, яка дозволяє використання, поширення та відтворення на будь-якому носії, за умови, що оригінальний твір правильно цитується.
Цей журнал доступний через Creative Commons (CC) License CC-BY 4.0