ОРГАНІЗАЦІЯ МЕРЕЖЕВОГО НАВЧАННЯ В МЕДИЦИНІ

Автор(и)

  • V. V. Krasnov Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика
  • M. M. Zhyrok Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика

DOI:

https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2014.4.3830

Анотація

Представлено основні принципи організації мережевого навчання в закладах медичної освіти. Показано результати експериментів, що свідчать про низьку результативність мережевого навчання без попереднього формування навиків командної взаємодії.

Посилання

Патаракин Е. Д. Социальные взаимодействия и сетевое обучение 2.0 / Е. Д. Патаракин. - М. : НП «Современные технологии в образовании и культуре», 2009. - 176 с.

Корнели Д. Парагогика: синергия самостоятельной и организованной учебной деятельности [ Электронный ресурс] / Д. Корнели, Ч. Данофф ; пер. И. Травкин. - Режим доступу : http://www.connectedlearning.ru/home/ ravnogogika/1st-paper.

Exploring the Theory, Pedagogy and Practice of Networked Learning / L. Dirckinck-Holmfeld, V Hodgson, D. McConnell [et al.]. - XXIII - New York : Springer, 2012. - 318 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-05-15

Як цитувати

Krasnov, V. V., & Zhyrok, M. M. (2015). ОРГАНІЗАЦІЯ МЕРЕЖЕВОГО НАВЧАННЯ В МЕДИЦИНІ. Медична інформатика та інженерія, (4). https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2014.4.3830

Номер

Розділ

Статті