ОРГАНІЗАЦІЯ МЕРЕЖЕВОГО НАВЧАННЯ В МЕДИЦИНІ
DOI:
https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2014.4.3830Анотація
Представлено основні принципи організації мережевого навчання в закладах медичної освіти. Показано результати експериментів, що свідчать про низьку результативність мережевого навчання без попереднього формування навиків командної взаємодії.
Посилання
Патаракин Е. Д. Социальные взаимодействия и сетевое обучение 2.0 / Е. Д. Патаракин. - М. : НП «Современные технологии в образовании и культуре», 2009. - 176 с.
Корнели Д. Парагогика: синергия самостоятельной и организованной учебной деятельности [ Электронный ресурс] / Д. Корнели, Ч. Данофф ; пер. И. Травкин. - Режим доступу : http://www.connectedlearning.ru/home/ ravnogogika/1st-paper.
Exploring the Theory, Pedagogy and Practice of Networked Learning / L. Dirckinck-Holmfeld, V Hodgson, D. McConnell [et al.]. - XXIII - New York : Springer, 2012. - 318 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Журнал Медична інформатика та інженерія дозволяє автору (ам) зберігати авторські права без реєстрації.
Журнали Медична інформатика та інженерія відкритого доступу публікує відкриті статті відповідно до умов Creative Commons Attribution (CC BY) Ліцензії, яка дозволяє використання, поширення та відтворення на будь-якому носії, за умови, що оригінальний твір правильно цитується.
Цей журнал доступний через Creative Commons (CC) License CC-BY 4.0