МОДЕЛІ ОЦІНЮВАННЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ РІЗНИХ ТИПІВ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ЇХ РІВНЯ СКЛАДНОСТІ

Автор(и)

  • V. P. Martsenyuk Тернопільський державний медичний університет імені I. Я. Горбачевського http://orcid.org/0000-0001-5622-1038
  • N. M. Handzyuk Тернопільський державний медичний університет імені I. Я. Горбачевського

DOI:

https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2010.4.145

Анотація

У статті описується технологія оцінювання тестових завдань, а також розподіл завдань різних типів за рівнями складності. При цьому розподілі пропонується використовувати інтегровану функціональну модель, що дозволяє застосовувати різні способи розподілу тестових завдань, включених в тест, залежно від їх типів.

Посилання

Гулюкина Н. А. Педагогический тест: этапы и особенности конструирования и использования : пособие для преподавателей / Н. А. Гулюкина, С. В. Клишина - Новосибирск : - Вид-во НГТУ 2001.

Михеев О. В. Математические модели педагогических измерений / О. В. Михеев // Педагогические измерения. -2004. - № 2. - C75 - 88.

Birnbaum A. Some Latent Trait Models and Their Use in Inferring and Examinee's Ability. In Lord F.M., Novick M. Statistical Theories of Mental Test Scores. Addison-Wesley Publ. Co. Reading, Mass, 1968. - P. 397 - 479.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-11-16

Як цитувати

Martsenyuk, V. P., & Handzyuk, N. M. (2012). МОДЕЛІ ОЦІНЮВАННЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ РІЗНИХ ТИПІВ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ЇХ РІВНЯ СКЛАДНОСТІ. Медична інформатика та інженерія, (4). https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2010.4.145

Номер

Розділ

Статті