Обгрунтування об’єктивності семестрового комплексного тестового та об’єктивного структурованого клінічного іспитів для оцінювання знань i вмінь з пропедевтики внутрішньої медицини

Authors

  • V. P. Martsenyuk SHEI "Ternopii State Medical University by I. Ya. Horbachevsky" http://orcid.org/0000-0001-5622-1038
  • P. R. Selskyi SHEI "Ternopii State Medical University by I. Ya. Horbachevsky"

DOI:

https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2012.2.183

Abstract

У статті розкрито досвід впровадження новітніх методик навчання та оцінювання при викладанні пропедевтики внутрішньої медицини у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського, обґрунтовано об’єктивність об’єктивного структурованого клінічного іспиту та семестрового тестового іспиту за результатами оцінювання предмета.

References

Ковальчук Л. Я. Впровадження нової методики навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського / Л. Я. Ковальчук // Медична освіта. - 2007. - С. 16 - 20.

Банчук М. В. Сучасний розвиток вищої медичної та фармацевтичної освіти й проблемні питання забезпечення якісної підготовки лікарів і провізорів / М. В. Банчук, О. П. Волосовець, І. І. Фещенко // Медична освіта. -2007. - №2. - С. 5-13.

Measurement of clinical reflective capacity early in training as a predictor of clinical reasoning performance at the end of residency: an experimental study on the script concordance test / C. Brailovsky, B. Charlin, S. Beausoleil (et al.) // Med. Educ. - 2001. - Vol. 35. - P. 430-436.

The quality of in-house medical school examination / R. F. Jozefowicz, B. M. Koeppen, S. Case (et al.) // Acad. Med. -2002. - № 77. - P. 156-161.

Концепція розвитку Тернопільського державного медичного університету імені І.Я. Горбачевського (інтеграція у світовий медичний освітній простір). - Тернопіль :ТДМУУ 2006. - 50 с.

United States Medical Licensing Examination [Електронний ресурс] / Режим доступу до сайту : http:// www.usmle.org/

Досвід Віденського медичного університету в реформуванні системи освіти. Перспективи співпраці / [ за ред. Л. Я. Ковальчука]. - Тернопіль : ТДМУ, 2006. - 290 с.

The quality of in-house examination / R. F. Jozefowicz, B. M. Koeppen, S. Case (et al.) // Acad. Med. - 2002. - №. 77, P. 156161.

Measuring patient-centered communication in patient-physician consultations: theoretical and practical issues / R. M. Epstein, P. Franks, K. Fiscella [et al.] // Soc. Sci. Med. -2005. - Vol. 61. P. 1516-1528.

Published

2012-12-13

How to Cite

Martsenyuk, V. P., & Selskyi, P. R. (2012). Обгрунтування об’єктивності семестрового комплексного тестового та об’єктивного структурованого клінічного іспитів для оцінювання знань i вмінь з пропедевтики внутрішньої медицини. Medical Informatics and Engineering, (2). https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2012.2.183

Issue

Section

Articles