САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТА ЯК ЕЛЕМЕНТ СУЧАСНОГО НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
DOI:
https://doi.org/10.11603/1811-2471.2022.v.i2.12735Ключові слова:
самостійна робота, студент-стоматолог, професійна компетенціяАнотація
РЕЗЮМЕ. У статті представлено види самостійної роботи студента-стоматолога. Організація самостійної роботи є не особистою справою студента, а управлінською функцією вузу, завданням професорсько-викладацького колективу, що набуває особливого значення в умовах дистанційного навчання. Впровадження методів самонавчання сприяє осмисленню та самостійній роботі студента, насамперед із навчальним матеріалом, потім із науковою інформацією, закладає основу для самоорганізації та самоосвіти. Вирішальна роль організації самостійної роботи учня належить вчителю, який повинен працювати не з учнем «взагалі», і з конкретної особистістю, з її перевагами і недоліками, індивідуальними здібностями і схильностями. Завдання викладача – побачити та розвинути найкращі якості учня як майбутнього стоматолога.
Посилання
Polyachenko, Yu.V., PerederIy, V.G., & Volosovets, O.P. (2005). Medichna osvita u sviti ta v Ukrayini. Navch. Posibnyk – Medical education in the world and in Ukraine. Education Manual. Kyiv: Knyga plyus [in Ukrainian].
Plotnikova, O. (2005). Samostoyatelnaya rabota studentov: deyatelnostnyiy podhod [Independent work of students: activity approach]. Vyisshee obrazovanie v Rossii – Higher Education in Russia, 1, 178-179 [in Russian].
Petrushanko, T.A., Dubova, L.I., & Bubliy, T.D. (2014). Samostoyatelnaya rabota studentov na kafedre terapevticheskoy stomatologii v ramkah kreditno-modulnoy sistemyi [Independent work of students at the Department of Therapeutic Dentistry within the framework of the credit-modular system]. Matierialy uchebno-nauchnoy konferentsii s mezhdunarodnym uchastiem: Sovremennyie tekhnologii upravlieniya uchebnym protsessom v vysshikh meditsinskikh uchebnykh zaviedieniyah – Materials of the educational and scientific conference with international participation: Modern technologies for managing the educational process in higher medical schools. Poltava [in Ukrainian].
Scherbakova, E.V. (2010). Samostoyatelnaya rabota studentov kak vazhneyshaya sostavlyayuschaya organizatsii uchebnogo protsessa v vuze [Independent work of students as the most important component of the organization of the educational process at the university]. Molodoy uchenyi – Young Scientist, 8, 2, 188-190 [in Russian].
Mescheryakova, M.M. (2002). Kachestvo podgotovki vracha v vuze: chto eto takoe i mozhno li ego uluchshit: razmyishleniya prepodavatelya [The quality of a doctor's training at a university: what is it and can it be improved: teacher's reflections]. Vrach – Doctor, 3, 46-49 [in Russian].
Samoilenko, A.V., Orishenko, V.Yu., & Gorb-Gavrilchenko, I.V. (2014). Suchasni pidhody do formuvannia rivnya znan i vmin studentiv z rozdilu «Khvoroby parodontu» v umovakh kredytno-modulnoyi systemy [Modern approaches to the formation of the level of knowledge and skills of students from the section "Periodontal diseases" in the conditions of the credit-module system]. Sovremennaya stomatologiya – Modern Dentystry, 1, 134-142 [in Ukrainian].
Gorb-Gavrilchenko, I.V. (2016)). Rol delovoi igry v formirovanii klinicheskogo myshleniya i kommunikativnykh navykov u budushih vrachei-stomatologov [The role of the business game in the formation of clinical thinking and communication skills in future dentists]. Ukrayinskyi stomatologichnyi almanakh – Ukrainian Dental Almanac, 3, 104-107 [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Здобутки клінічної і експериментальної медицини
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.