РОЛЬ САМОПІДГОТОВКИ У НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • С. Л. Стефанко ДВНЗ “Івано-Франківський національний медичний університет”

DOI:

https://doi.org/10.11603/2415-8798.2013.1.5722

Анотація

Творча робота студентів сприяє виникненню і активізації у них практичної потреби в навчальному матеріалі, суб’єктивному відкриттю нових узагальнених знань, необхідних для виконання практичних завдань. Використання інтерактивних форм навчання в процесі вивчення клінічних дисциплін збільшує багаж знань студента з одночасним підвищенням пізнавальної здатності, надає йому творчу самостійність, розширює обсяг надбаних практичних навичок.

Посилання

Andrushchenko V. Vysoki pedahohichni tekhnolohiyi / P. Andrushchenko, V. Oleksenko // Vyshcha osvita Ukrayiny. – 2007. – № 2. – S. 70–76.

Ardamat·skyy N. A. Klynycheskoe myshlenye, eho vospytanye y sovershenstvovanye / N. A. Ardamat·skyy. – Saratov : Pryvolzh. knyzh. yzd.-vo, 1992. –123 s.

Belokopytov YU. Aktyvnye metody obuchenyya / YU. Belokopytov, H. Panasenko // Vysshye obrazovanyya v Rossyy. – 2004. – № 4. – S. 167–169.

Buryak V. Formuvannya u studentiv krytychnoho stylyu myslennya / V. Buryak // Vyshcha shkola. – 2007. – № 3. – S. 21–30.

Korneeva L. Y. Ynteraktyvnye metody obuchenyya / L. Y. Korneeva // Vysshee obrazovanye v Rossyy. – 2004. – № 12. – S. 105–108.

Mileryan V. YE. Metodychni osnovy pidhotovky ta provedennya praktychnykh zanyatʹ v medychnykh vuzakh : metodychnyy posibnyk / V. YE. Mileryan. – K.: Khreshchatyk, 2004. – 80 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-01-31

Як цитувати

Стефанко, С. Л. (2013). РОЛЬ САМОПІДГОТОВКИ У НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ. Вісник наукових досліджень, (1). https://doi.org/10.11603/2415-8798.2013.1.5722

Номер

Розділ

ОБМІН ДОСВІДОМ