ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕБІГУ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ У ДІТЕЙ ІЗ РІЗНИМ РІВНЕМ ЙОДНОЇ ЗАБЕЗПЕЧЕНОСТІ

Автор(и)

  • О. М. Юрчишин ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського”

DOI:

https://doi.org/10.11603/2415-8798.2015.2.5590

Анотація

У статті представлено результати вивчення в учнів молодших класів йододефіцитного стану легкого та середнього ступенів тяжкості. Неготових до системного навчання дітей з дефіцитом йоду виявлено у чотири рази більше порівняно із здоровими однолітками. Недостатній рівень  йоду в організмі призводить до зниження інтелектуального рівня та зниження навчальної успішності.

Посилання

Барташнікова І. А. Як визначити рівень розумового розвитку дитини? / І. А. Барташнікова, О. О. Барташніков. – Тернопіль : Навчальна книга “Богдан”, 1998. – С. 1–30.

Каминский А. В. Стандарты диагностики патологии щитовидной железы / А. В. Каминский // Украинская Медицинская Газета. – 2007. – № 4. – С. 8–10.

Воронич-Семченко Н. М. Кореляція тиреоїдного статусу з показниками ліпідного обміну та рівнем психофізіологічного розвитку дітей із латентним гіпотиреозом / Н. М. Воронич-Семченко // Фізіол. журн. – 2008. – Т. 54, № 3. – С. 57–64.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-05-09

Як цитувати

Юрчишин, О. М. (2015). ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕБІГУ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ У ДІТЕЙ ІЗ РІЗНИМ РІВНЕМ ЙОДНОЇ ЗАБЕЗПЕЧЕНОСТІ. Вісник наукових досліджень, (2). https://doi.org/10.11603/2415-8798.2015.2.5590

Номер

Розділ

ПЕДІАТРІЯ