ПІДГОТОВКА НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ДО ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ ТА ВПЛИВ ЇЇ ЗАСТОСУВАННЯ НА ЯКІСТЬ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.11603/2411-1597.2016.2.7422Анотація
У статті проаналізовано основні етапи проведення практичних занять в медичних навчальних закладах І рівня акредитації та їх методичне забезпечення. Якість знань студентів залежить від різноманітних методів навчання і контролю.
Посилання
Ficzula M. M. Pidgotovka vchytelya do uroku / M. M. Ficzula // Pedagogika. – K., – 2009 – s. 198–201.
Shegedyn M. B. Rozvytok sestrynskoyi spravy v Rosiyi / M. B. Shegedyn // Medsestrynstvo u sviti. – Lviv, 1999. – S. 35–40.
Myleryan V. Ye Metodychni osnovy pidgotovky ta provedennya navchalnyx zanyat u medychnyx vuzax / V. Ye. Myleryan. – K., – 2001. – S. 4–9.
Volkova N. P. Pedagogika / N. P. Volkova. – K., – 2001 – S. 332–333.
Bulax I. Ye. Stvoryuyemo yakisnyj test : navchalnyj posibnyk dlya vykladachiv, uchyteliv i metodystiv / I. Ye. Bulax, M. R. Muxa. – K. : Majster klas, – 2006. – 160 s.