ВАЖЛИВІСТЬ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБИСТІШОЇ ТРИВОЖНОСТІ У СТУДЕНТІВ ПЕРШОГО КУРСУ
DOI:
https://doi.org/10.11603/2411-1597.2011.3.5832Анотація
У статті обговорено важливість дослідження рівня тривожності у студентів-першокурсників.Посилання
ЛІТЕРАТУРА
Бодалев А. А. Личность и общение: избр. пси- хол. тр. / А. А. Бодалев. — М. : Междунар. пед. акад., 1995. — 326 с.
Ейдемиллер Э. Г. Семейная психотерапия /
Э. Г. Ейдемиллер, В. В. Юстицкий. — М., 1990. — 250 с.
Кон И. С. Психология ранней юности / И. С. Кон. — М. : Просвещение, 1989. — 255 с.
Мудрик А. В. Общение как фактор воспитания школьников / А. В. Мудрик. — М. : Педагогика, 1984. - 110 с.
Немов Р. С. Психологія. В 3 книгах / Р. С. Немов. — М. : Валдос, 1995. — Кн. 1. — 576 с; Кн. 2. — 496 с; Кн. 3. — 510 с.
Пашукова Т. І. Практикум із загальної психології / Т. І. Пашукова, А. І. Допіра, Г. В. Дьяконов. — К. : Знання, 2000. — С. 84—88.
Прихожан А. М. Причины, профилактика и преодоление тревожности / А. М. Прихожан // Психологическая наука и образование. — 1998. — № 2. — С. 11—17.
Прихожан А. М. Тревожность у детей и подростков: психологическая природа и возрастная динамика / А. М. Прихожан. — СПб., 2000. — 150 с.
Шапар В. Психологічний тлумачний словник / В. Шапар. — Х.: Прапор, 2004. — 640 с.
Савчин М. Вікова психологія / М. Савчин, Л. Василенко. — Д., 2001. — С. 234—263.