ДИСТАНЦІЙНА ФОРМА НАВЧАННЯ В МЕДСЕСТРИНСТВІ - ПЕРШІ РЕЗУЛЬТАТИ ВПРОВАДЖЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.11603/2411-1597.2011.3.5830Анотація
У статті висвітлено питання забезпечення навчання на відстані за допомогою сучасних технологій, що зараз називається дистанційною освітою. Проаналізовано перші результати впровадження дистанційного навчання в Інституті медсестринства Тернопільського державного медичного університету.Посилання
ЛІТЕРАТУРА
Денисов Д. О. Дистанційна освіта в Україні / / Актуальні
питання дистанційної освіти, порівняння сучасного
стану дистанційної освіти в Україні та країнах Західної
Європи: зб. наук. праць: У 2 ч. — Суми, 2004. — Ч. 1:
Педагогіка та методика навчання і виховання. — С. 44-48.
Жилінкова І. Дисертаційна освіта: комп'ютерні
комунікації в сучасній освітній діяльності / / Управління
освітою. — Від 4 лютого 2003 р. — № 1.
Про затвердження Положення про дистанційне
навчання: Наказ МОН України від 21.01.2004 р. №
/ / Офіційний вісник України. — 2004. — № 15. —
С. 241-253.
Jeanne Novotny M. Distance education in nursing /
Jeanne M. Novotny, Robert H. Davis, editors. - 2nd ed.
- 2006, Springer Publishing. - 256 р.
##submission.downloads##
Опубліковано
2016-02-11
Як цитувати
Yastremska, S. O., Usynska, O. S., Hospodarskyi, I. Y., & Reha, N. I. (2016). ДИСТАНЦІЙНА ФОРМА НАВЧАННЯ В МЕДСЕСТРИНСТВІ - ПЕРШІ РЕЗУЛЬТАТИ ВПРОВАДЖЕННЯ. Медсестринство, (3). https://doi.org/10.11603/2411-1597.2011.3.5830
Номер
Розділ
Статті