НАСТУПНІСТЬ У СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПІДГОТОВКИ МЕДСЕСТЕР ВИЩИХ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.11603/2411-1597.2012.2.5410Анотація
У статті розглянуто питання подальшого розвитку медсестринської освіти в Україні на сучасному етапі. Наголошується, що фундаментальним кроком в удосконаленні медсестринської освіти в Україні є впровадження ступеневої освіти: молодша медична сестра — бакалавр — магістр медсестринства. Обгрунтовано необхідність використання наступності в підготовці медсестер як основоположного принципу функціонування неперервної системи освіти та виховання особистості.Посилання
ЛІТЕРАТУРА
Лазарєв М. О. Основа педагогічної творчості: навчальний посібник / М. О. Лазарєв. — Суми: ВВП «Мрія», 1995. — 212 с.
Жидецький Ю. Інтегративні підходи у системі ступеневої професійної освіти / Ю. Жидецький / / Педагогіка і психологія професійної освіти. — 1999. — № 2. - С. 58 - 61.
Жидецький Ю. Ступенева професійна освіта: спроба концептуального підходу / Ю. Жидецький, І. Ковальчук, В. Онищенко / / Педагогіка і психологія професійної освіти. — 1998. - № 5. — С. 89 — 95.
Перспективы развития системы непрерывного образования / Под ред. Б. С. Гершунского. — М. : Педагогика, 1990. — 224 с.
Манько В. М. Теоретичні та методичні основи ступеневого навчання майбутніх інженерів - механіків сільськогосподарського виробництва: автореф. дис. ... д-ра пед. наук: 13. 00. 04 / Національний аграрний університет. — К., 2005. — 45 с.
Развитие сестринського дела / Подготовлено к печати Jane Salvage. Региональные публикации ВООЗ, Европейская серия. — 1995. — № 48. —16 с.
Новосьолова Н. Ф. Сучасні погляди на зміст медсестринської освіти / Н. Ф. Новосьолова / / Медсестринство. — 2007 — №3. — С. 26 — 30.
Вітвицька С. С. Основи педагогіки вищої школи / С. С . Вітвицька. — Київ: Центр навчальної літератури,
- 314 с.