ЗНАЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ МЕДСЕСТРИНСТВА» У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНОГО КОЛЕДЖУ

Автор(и)

  • Н. Ю. Лучишин Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України
  • Л. А. Огарьова Кременчуцький медичний фаховий коледж ім. В. І. Литвиненка

DOI:

https://doi.org/10.11603/2411-1597.2021.1.12074

Анотація

У статті проаналізовано вплив вивчення основ медсестринської діяльності на формування професій­них компетентностей майбутніх медичних сестер у процесі освоєння дисципліни «Основи медсестринства», яка включає історію, теорію і філософію медсестринської справи, вивчення функціональних обов’яз­ків медичної сестри стаціонару, характеристику етапів медсестринського процесу, особливості спосте­реження і догляду за пацієнтами з певними порушеннями.

Посилання

Компетентнісний підхід в освіті: теоретичні засади і практика реалізації : матеріали методологічного семінару 3 квіт. 2014 р., м. Київ : у 2 ч. Ч. 1 / Нац. акад. пед. наук України ; [редкол. : В. Г. Кремень (голова), В. І. Луговий (заст. голови), О. І. Ляшенко (заст. голови) та ін.]. – К. : Ін-т обдарованої дитини НАПН України, 2014 – 370 с.

Криницька І. Я. Особливості професійної підготовки медичних сестер на сучасному етапі / І. Я. Криницька, М. І. Марущак, І. М. Кліщ // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. – 2017. – № 4 (74). – С. 84–87.

Філоненко М. М. Методика викладання у вищій медичній школі на засадах компетентнісного підходу : методичні рекомендації для викладачів та здобувачів наукового ступеня доктора філософії (PhD) ВМ(Ф)НЗ України / М. М. Філоненко. – К., 2016. – 88 с.

Єрємєєва І. В. Формування професійної компетентності майбутніх медичних сестер у процесі вивчення фахових дисциплін / І. В. Єрємєєва // Магістр медсестринства. – 2015. – № 2 (14). – С. 28–30.

Литвинова А. Е. Компетентність медичних сестер у питанні знеболювання паліативних хворих / А. Е. Лит¬винова // Медсестринство. – 2018. – № 2. – С. 31–33.

Lejonqvist G.-B. Evaluating clinical competence during nursing education: A comprehensive integrative literature review / G.-B. Lejonqvist, K. Eriksson, R. Meretoja // International Journal of Nursing Practice. – Vol. 22. – Issue 2. – P. 142–151.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-21

Як цитувати

Лучишин, Н. Ю., & Огарьова, Л. А. (2021). ЗНАЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ МЕДСЕСТРИНСТВА» У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНОГО КОЛЕДЖУ. Медсестринство, (1), 51–53. https://doi.org/10.11603/2411-1597.2021.1.12074

Номер

Розділ

Статті