ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ МЕДИЧНИХ СЕСТЕР У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ (МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТ)

Автор(и)

  • T. Rudnytska Відокремлений підрозділ «Рокитнівський фаховий медичний коледж» комунального закладу вищої освіти «Рівненська медична академія» Рівненської обласної ради»
  • L. Chornobryva Відокремлений підрозділ «Рокитнівський фаховий медичний коледж» комунального закладу вищої освіти «Рівненська медична академія» Рівненської обласної ради»

DOI:

https://doi.org/10.11603/2411-1597.2020.4.11867

Анотація

У статті обґрунтовано організаційно-педагогічні умови формування професійної компетентності фа­хів­ців – майбутніх медичних сестер, що забезпечують інтегроване викладання загальнопрофесійних і спеціальних медичних дисциплін з урахуванням становлення і розвитку особистісних якостей, усвідомленого відповідального ставлення до обраної спеціальності.

Посилання

Закусилова Т. О. Педагогічні умови формування основ професіоналізму майбутніх медичних сестер у процесі фахової підготовки / Т. О. Закусилова // Молодий вчений. – 2016. – № 7 (34). – С. 407–410.

Кадникова Е. А. Имитационное моделирование учебного процесса при профессиональной подготовке сестринского персонала / Е. А. Кадникова // Журнал МедиАль. – 2010. – № 9. – C. 34−36.

Радзієвська І. В. Формування професійної компетентності медичних сестер / І. В. Радзієвська // Проблеми освіти : зб. наук. пр. – 2008. – Вип. 57. – С. 69–73.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-10

Як цитувати

Rudnytska, T., & Chornobryva, L. (2021). ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ МЕДИЧНИХ СЕСТЕР У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ (МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТ). Медсестринство, (4), 20–22. https://doi.org/10.11603/2411-1597.2020.4.11867

Номер

Розділ

Статті