DIDACTIC PRINCIPLES OF ALTERNATIVE TEACHING METHODS
Abstract
This article reviews the principles of non-traditional didactic teaching methods in higher education. The analysis of literature explored the issue based on a study of domestic and foreign sources. There was solved the issue of non-traditional teaching methods in training of students.References
ЛІТЕРАТУРА
Алексюк А. М. Загальні методи навчання в школі. — Київ, 1981. — 206 с.
Бондарчук Л. І., Федорчук Е. І. Методи активного навчання в курсі "Основи педагогічної майстерності" / / Вища і середня пед. освіта. — Київ, 1993. — № 16. — С. 51-56.
Володько В. М., Іванова Т. В. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як один з методів розвитку творчих здібностей студентів / / Вища і середня педагогічна освіта. — Київ, 1993. — № 16. — С. 62.
Педагогіка / За ред. М. Д. Ярмаченка. — Київ, 1986. - С. 164-190.
Педагогика / Под. ред. Ю. К. Бабанского. — Москва, 1988. — С. 386-412.
Солдатенко М. М., Сусь Б. А. Самостійна пізнавальна діяльність як найважливіша умова формування спеціаліста / / Вища і середня освіта. — Київ, 1994. — № 7. - С. 39-44.
Фіцула М. М. Педагогіка. — Тернопіль, 1997. — С. 132-143.
Фурман А. Технологія створення граф-схем навчальних курсів у модульно-розвивальній системі / / Рідна школа. — К., 1997. — № 2. — С. 25-78.
Щербань П. М. Навчально-педагогічні ігри — активна форма підготовки майбутніх вчителів / / Вища і середня педагогічна освіта. — Київ, 1993. — № 6. — С. 68-73.