TACTICS OF COMMUNICATIVE INTERACTION FOR HEALTH CARE PROFESSIONALS AND PATIENTS IN THE THERAPEUTIC DEPARTMENT

Authors

  • V. K. Mudricka

Abstract

This article contains ethical and professional knowledge and rules of communicative interaction between health workers and patients. Is the formation of professional communication and patient care, helping them to solve problems.

References

Література:

Маргаева М.П. Значимость формирования и развития коммуникативных навыков у студентов медицинских училищ и колледжей / Маргаева М.П., Лебедева Н.Н.// Медсестра.- 2014.-№ 3.-С.35-38.

Асимов М.А. Коммуникативная компетентность медицинской сестры в конфликтной ситуацыии / Асимов М.А., Мадалиева С.Х., Ерназарова С.Т., Алибаева Р.Н.// Международный журнал прикладных и фундаментальных исследований.- 2014.- № 11.- С.87-89.

Published

2021-04-05

How to Cite

Mudricka, V. K. (2021). TACTICS OF COMMUNICATIVE INTERACTION FOR HEALTH CARE PROFESSIONALS AND PATIENTS IN THE THERAPEUTIC DEPARTMENT. Nursing, (4). Retrieved from https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/nursing/article/view/5130

Issue

Section

Articles