THE EXPERIENCE IN THE USE OF MULTIPLE-CHOICE QUESTIONS FROM THE NATIONAL EDUCATIONAL PLATFORM "UNIVERSITY" IN TEACHING THE DISCIPLINE "PEDIATRICS"
DOI:
https://doi.org/10.11603/2411-1597.2022.1.12871Abstract
The article describes the advantages of one of the functionalities of the National Educational Platform "Vseosvita", namely testing, and the possibility of using it in everyday work with students in medical college in the study of "Pediatrics".
References
Морзе Н. В. Моделі ефективного використання інформаційно-комунікаційних та дистанційних технологій навчання у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / Н. В. Морзе, О. Г. Глазунова // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2008. – Т. 6, № 2. – Режим доступу : http://journal. iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/138. – Назва з екрана.
Булах І. Методи контролю та оцінювання рівня знань / І. Булах // Сучасні системи вищої освіти: порівняння для України. – К. : КМ Асаdemia, 1997. – С. 169–185.
Ляшенко О. І. Оцінювання успішності студентів за модульного вивчення фундаментальних дисциплін у медичному університеті: перший досвід: помилки та досягнення / О. І. Ляшенко, Н. В. Стучинська // Педагогіка і психологія. – 2006. – Т. 4. – С. 53.
Лєнкова О. О. Формування інформаційно-комунікаційних компетенцій майбутніх лікарів на засадах використання комп’ютерних технологій у навчальному процесі / О. О. Лєнкова, Г. Ю. Мороховець, С. В. Міщенко // Актуальні проблеми сучасної медицини : Вісник української медичної стоматологічної академії. – 2015. – Т. 15, вип. 3 (51). – С. 264–269.
Мороховець Г. Ю. Формування інформаційного освітнього середовища вищого медичного закладу освіти / Г. Ю. Мороховець // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. – 2016. – Вип. 136. – С. 132–134. – (Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт).
Саєнко М. С. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у майбутній професійній діяльності в процесі вивчення медичної інформатики / М. С. Саєнко, Г. Ю. Мороховець // Імідж сучасного педагога. – 2018. – № 3 (180). – С. 18−21.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 Nursing
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.