THE ROLE OF PATHOLOGY IN THE NURSING EDUCATION SYSTEM
DOI:
https://doi.org/10.11603/2411-1597.2021.3.12429Abstract
Реформа медсестринської справи вимагає великого числа фахівців нової формації і, отже, підвищення рівня їх освіти. Введення багаторівневої системи навчання медичних сестер дає можливість більш повної та конкретної підготовки фахівців для практичної охорони здоровʼя. Концепція безперервної багаторівневої вищої медичної освіти реалізується шляхом викладання дисципліни «Патологія» від вивчення типових форм патології на фундаментальному рівні до аналізу конкретних, модельних ситуацій (синдромів і хвороб) на етапі клінічної підготовки.
References
Білаш С. М. Формування клінічного мислення при вивченні дисципліни «Анатомія людини з фізіологією» у студентів спеціальності «Медсестринство», які здобули базову загальну середню освіту / С. М. Білаш, Я. О. Олійніченко, М. М. Коптев // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 19 березня 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 23–24.
Бабенко В. І. Навчально-методичне та матеріально-технічне забезпечення освітнього процесу при вивченнi патоморфології / В. І. Бабенко, С. М. Совгиря, Н. І. Винник [та ін.] // Актуальні питання вищої медичної (фармацевтичної) освіти: виклики сьогодення та перспективи їх вирішення : матеріали XVIIІ Всеукр. наук.-практ. конф. в онлайн-режимі за допомогою системи microsoft teams (Тернопіль, 20–21 трав. 2021 р.) / Терноп. нац. мед. ун-т імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. – Тернопіль : ТНМУ, 2021. – С. 44–48.
Старченко І. І. Використання наочно-симуляційних методів навчання у викладанні патоморфології / І. І. Старченко, Н. В. Ройко, Б. М. Филенко [та ін.] // Актуальні питання вищої медичної (фармацевтичної) освіти: виклики сьогодення та перспективи їх вирішення : матеріали XVIIІ Всеукр. наук.-практ. конф. в онлайн-режимі за допомогою системи microsoft teams (Тернопіль, 20–21 трав. 2021 р.) / Терноп. нац. мед. ун-т імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. – Тернопіль : ТНМУ, 2021. – С. 444–449.
Старченко І. І. Основи загальної патології / І. І. Старченко, Б. М. Филенко, Н. В. Ройко та ін. – Полтава : ПДМУ, 2021. – 102 с.
Роль міждисциплінарної інтеграції в сучасних умовах підготовки студентів-медиків / В. І. Шепітько, О. Д. Лисаченко, Н. В. Борута [та ін.] // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 19 березня 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 260–261.
Чечотіна С. Ю. Актуальність впровадження міждисциплінарної інтеграції при вивченні фармакології / С. Ю. Чечотіна // Український стоматологічний альманах. – 2013. – № 4. – С. 86–89.
Міждисциплінарна інтеграція мікро¬біології, вірусології та імунології з попередніми і наступними навчальними дисциплінами / Н. О. Боброва, В. І. Федорченко, О. В. Ганчо [та ін.] // Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 21 березня 2019 р. – Полтава, 2019. – С. 20–21.
Методи оптимізації збереження ланцюжка спадко¬ємності між викладанням патоморфології та топографічної анатомії в умовах кредитно-модульної системи / S. I. Danylchenko, N. V. Royko, B. M. Filenko [et al.] // International scientific web-congress of pedagogues, psychologists and medics : materials of proceedings of the International Scientific WEB-Congress. – Prague, 2015. – C. 17–21.
Розвиток міжпредметних зв’язків для формування клінічного мислення на основі академічних компетенцій на кафедрі патологічної анатомії з секційним курсом / Н. В. Ройко, І. І. Старченко, Б. М. Филенко [та ін.] // Актуальні питання вищої медичної (фармацевтичної) освіти : матеріали ХVІІ Всеукр. наук.-практ. конф., м. Тернопіль, 5–6 листопада 2020 р. – Тернопіль, 2020. – С. 217–225.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2021 Nursing
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.