USE OF METHODICAL TECHNIQUES TO STIMULATE CLINICAL THINKING OF STUDENTS OF A MEDICAL COLLEGE

Authors

  • Yu. S. Starova Kyiv Municipal Medical Professional College

DOI:

https://doi.org/10.11603/2411-1597.2021.3.12332

Abstract

The article describes techniques that stir up cognitive activity of students and highlights the benefits of conducting binary classes, problem lectures, and other pedagogical technologies for the development of critical and clinical thinking of future nurses.

References

Демиденко В. І. Питання підготовки та проведення ліцензійного іспиту «Крок М. Сестринська справа» / В. І. Демиденко // Медсестринство. – 2019. – № 3. – С. 22–23.

Лучишин Н. Ю. Значення дисципліни «Основи мед¬сестринства» у формуванні професійних компетентностей студентів медичного коледжу / Н. Ю. Лучишин, Л. А. Огарьова // Медсестринство. – 2021. – № 1. – С. 51–53.

Лимар Л. Є. Професійні компетенції та особистісні якості медичних сестер / Л. Є. Лимар, А. С. Каршунова // Медсестринство. – 2020. – № 4. – С. 27–29.

Johnson R. H. Meta-Level Approach to the Problem of Defining «Critical Thinking» / R. H. Johnson, B. A. Hamby // Argumentation. – 2015. – Vol. 29.

Варава О. Б. Діагностика готовності викладачів щодо розвитку інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх медсестер / О. Б. Варава // Медсестринство. – 2018. – № 4. – С. 10–12.

Дичаківська І. М. Інноваційні педагогічні технології / І. М. Дичаківська. – К. : Академвидав, 2004. – 352 с.

Макуріна Г. І. Бінарна лекція як інноваційна педагогічна технологія у сучасній вищій освіті / Г. І. Макуріна, В. А. Візір // Актуальні питання підвищення якості освітнього процесу : зб. тез наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 11 травня 2018 р. – Івано-Франківськ : ІФДМУ, 2018. – С. 53.

Буряк В. Керування самостійною роботою студентів / В. Буряк // Вища школа. – 2001. – № 4–5. – С. 48–52.

Сухова Н. А. Проблемна лекція – один із методів творчого мислення [Електронний ресурс] / Н. А. Сухова. – Режим доступу : http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/24208/.

Теслюк В. М. Проблемна лекція як найоптимальніша форма навчання у вищій школі / В. М. Теслюк, М. М. Коваль // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. – 2014. – Вип. 199 (1). – С. 371–375. – (Серія «Педагогіка, психологія, філософія»).

Чернілевський Д. В. Педагогіка та психологія вищої школи : навчальний посібник для студентів ВНЗ / Д. В. Чернілевський, М. І. Томчук. – Вінниця : Вінницький соціально-економічний інститут Університету «Україна». – 2006. – 402 с.

Published

2021-12-23

How to Cite

Starova, Y. S. (2021). USE OF METHODICAL TECHNIQUES TO STIMULATE CLINICAL THINKING OF STUDENTS OF A MEDICAL COLLEGE. Nursing, (3), 8–11. https://doi.org/10.11603/2411-1597.2021.3.12332

Issue

Section

Articles