EDUCATION OF STUDENTS: ASSESSMENT OF ADAPTIVE MECHANISMS
DOI:
https://doi.org/10.11603/2411-1597.2019.2.10211Abstract
The article represents the assessment results of personality patterns and temperament and their influence on the adaptation of students to the educational process.
References
Алексєєва Т. В. Психологічні фактори та прояви процесу адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол. наук / Т. В. Алексєєва. – К. : Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2004. – 22 с.
Стрельцова В. Ю. Соціальна адаптація студентів інституту культури і мистецтв до умов відкритого культурно-освітнього середовища : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.05 «Соціальна педагогіка» / В. Ю. Стрельцова. − Луганськ, 2009. − 22 с.
Плотнікова О. Важливість вивчення індивідуальних особливостей першокурсників у період дидактичної адаптації / О. Плотнікова // Рідна школа. – 2001. – № 10. − С. 62–64.
Бохонкова Ю. О. Соціально-психологічна адаптація першокурсників до умов вищих навчальних закладів : монографія / Ю. О. Бохонкова. – Луганськ : Східноукраїнський національний університет імені В. Даля, 2011. – 199 с.
Левківська Г. П. Адаптація першокурсників в умовах вищого закладу освіти : навч. посіб. / Г. П. Левківська, В. Є. Сорочинська, В. С. Штифурак. – К. : Либідь, 2001. – 128 с.