ПИТАННЯ ПІДГОТОВКИ ТА ПРОВЕДЕННЯ ЛІЦЕНЗІЙНОГО ІСПИТУ «КРОК М. СЕСТРИНСЬКА СПРАВА»
DOI:
https://doi.org/10.11603/2411-1597.2019.3.10676Анотація
У вступній частині статті визначено мету проведення ліцензійного тестування. Вказано основні види контролю знань, які використовують в медичному училищі. Викладено заходи, які вживають в навчальному закладі з метою підвищення якості освіти та підготовки до ліцензійного іспиту «Крок М. Сестринська справа».
Посилання
Унгурян Л. М. Застосування тестової системи оцінки знань в навчальному процесі / Л. М. Унгурян, М. С. Образенко // Нові напрямки впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних і фармацевтичному навчальних закладах України ІІІ–IV рівнів акредитації : матеріали Всеукраїнської наукової навчально-методичної конференції. – Тернопіль, 2011. – С. 148–149.
Гордійчук С. В. Впровадження системи підготовки студентів КВНЗ «Житомирський інститут медсестринства» до складання ліцензованих інтегрованих іспитів «Крок-М» та «Крок-Б» / С. В. Гордійчук // Вища освіта в медсестринстві: проблеми і перспективи : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Житомир, 17–18 жовт. 2013 р.). – Житомир : ТОВ 505, 2013. – С. 29–31.
Терещенко А. О. Самостійна робота студентів як елемент підготовки до складання МЛІ «Крок-1» та «Крок-2» / А. О. Терещенко, Ф. О. Ніколаева, В. О. Федоров // Самостійна робота студентів в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу як засіб забезпечення якості вищої медичної освіти : матеріали XII навчально-методичної конференції. – Харків, 2010. – С. 24–27.
Булах І. Є. Вимоги до рейтингової системи оцінювання підсумкових знань / І. Є. Булах, Л. М. Артемчук // П23едагогіка і психологія професійної освіти. – 1998. – № 2. – С. 97–100.
Досвід створення якісних тестових завдань для проведення медичного ліцензійного іспиту «Крок М. Сестринська справа» / Р. О. Сабадишин, В. І. Баб’як, В. М. Кірічек, О. В. Баб’як // Вища освіта в медсестринстві: проблеми і перспективи : тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції. – Житомир, 2011.