ЕФЕКТИВНІСТЬ ТЕХНОЛОГІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ЦИФРОВИХ НАВЧАЛЬНИХ АУДИТОРІЙ

Автор(и)

  • O. O. Dyadyk Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика
  • Z. V. Smila ТОВ «Оптек»
  • O. O. Sukhanova Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика
  • A. V. Grygorovska Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика

DOI:

https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2018.4.9846

Ключові слова:

медична освіта, безперервний професійний розвиток лікарів, цифровий навчальний клас, цифровізація, візуалізація, мультидисциплінарний підхід

Анотація

Описано технологію організації цифрових навчальних аудиторій як середовища об'єднаного навчання, що надає необмежені можливості для практичного навчання слухачів, гнучкої організації спеціалізованих занять і формування глибокого рівня знань. Показано, що використання комп'ютерних технологій, зокрема цифрових аудиторій, має велику кількість переваг — можливість оцінити компетентність слухачів, оцінити ефективність основних етапів безперервного професійного розвитку лікарів, надати слухачам на будь-якому рівні навчання інструмент для подальшого доступу до медичних знань, необхідний для надання якісної допомоги та навчання протягом усього життя. Підкреслено, що важливим є забезпечення випереджаючої підготовки та навчання науково-педагогічних працівників закладів вищої медичної освіти новим інформаційним технологіям.

Посилання

Yevropejskyi vybir — nevidyemna skladova rozvytku vyzshoi medychnoi osvity Ukrainy [The European choice is an integral component of the development of higher medical education in Ukraine] (2013). Materialy navchalno-metodychnoj konferentsij [Materials educational conference] (p. 235). — Poltava. [In Ukrainian].

Clark T. (2008). Online learning: Pure potential. Education Leadership. Association for Supervision and Curriculum Development, 65 (8).

Collins A., Halverson R. (2009). Rethinking education in the age of technology: The digital revolution and the schools. New York: Teachers College Press.

Mayer R. E. (2008). Applying the science of learning: Evidence —based principles for the design of multimedia instruction. American Psychologist, 63 (8), 760-9.

Hew K. F., Brush T. (2007). Integrating technology into K-12 teaching and learning: Current knowledge gaps and recommendations for future research. Educational Technology Research & Development, 55 (3), 223-52.

UCI School of Medicine first to integrate Google Glass into curriculum - wearable computing technology will transform training of future doctors. UC Irvine News. 2014. May 12, [Accessed October 12, 2014]. Web. Available at: http://news. uci.edu/press-releases/uci-school-of-medicine-first-to-integrate-google-glass-into-curriculum/.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-02-19

Як цитувати

Dyadyk, O. O., Smila, Z. V., Sukhanova, O. O., & Grygorovska, A. V. (2019). ЕФЕКТИВНІСТЬ ТЕХНОЛОГІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ЦИФРОВИХ НАВЧАЛЬНИХ АУДИТОРІЙ. Медична інформатика та інженерія, (4), 66–70. https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2018.4.9846

Номер

Розділ

Статті