ДО ПИТАННЯ ПРО ПСИХОЛОГІЧНІ ТА СОЦІАЛЬНІ АСПЕКТИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ЛІКАРІВ-ПЕДІАТРІВ НА ПІСЛЯДИПЛОМНОМУ ЕТАПІ

Автор(и)

  • O. A. Ryzhov Запорізький державний медичний університет
  • Yu. V. Kotlova Запорізький державний медичний університет
  • K. O. Ivanova Запорізький державний медичний університет
  • T. O. Levchuk Запорізький державний медичний університет

DOI:

https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2016.2.6479

Анотація

В статті подано психологічні і соціальні аспекти дистанційного навчання (ДН) лікарів- педіатрів на післядипломному етапі. Дослідження проводилося шляхом анкетування. Зазначено, що основним мотивом навчання для більшості лікарів є професійне зростання, а перспективним методом навчання є ДН. Респонденти вказали позитивні сторони ДН: зручність (гнучкий графік, можливість підвищувати свою кваліфікацію без відриву від виробництва), економічність, постійне надходження нової сучасної інформації та можливість негайно нею скористатись.

Посилання

Приказ Министерства образования и науки Украины от 25 апреля 2013 года № 466 «Об утверждении Положения о дистанционном обучении».

Агранович Н. В. Возможности и эффективность дистанционного обучения в медицине / Агранович Н. В., Ходжаян А. Б. // Фундаментальные исследования. - 2012. - № 3-3. - С. 545- 547.

Ядровская М. В. Модели учебно- педагогической коммуникации в системе электронного обучения вуза / Ядровская М. В. // Образовательные технологии и общество. - 2013. - № 2, том 16. - С. 469- 486.

Безперервний медичний професійний розвиток - нові стратегії передавання знань / О. П. Мінцер, О. В. Голяновський, С. В. Денисенко // Мед. освіта: наук.- практ. журн. - 2012. - № 2. - С. 55- 56.

Современная философия трансфера знаний в последипломном медицинском образовании / Ю. В. Вороненко, О. П. Минцер, Д. Д. Иванов // Новости медицины и фармации. - 2012. - № 20/22. - С. 7.

Организация преподавания вопросов оказания неотложной помощи детям в режиме дистанционного обучения / Л. Н. Боярская, Е. И. Подлианова, Ю. В. Котлова // Запорожский медицинский журнал - 2012. - № 6. - С. 118.

Технології дистанційного навчання лікарів- педіатрів / Л. М. Боярська, О. А. Рижов, Ю. В. Котлова // Актуал. питання фармац. та мед. науки та практики. - 2014. - № 1. - С. 87- 88.

Опыт преподавания заболеваний детского возраста с помощью компьютерных технологий на циклах тематического усовершенствования в ЗГМУ/ Л. Н. Боярская, Ю. В. Котлова, Е. И. Подлианова и др. // Запорожский медицинский журнал. - 2012. - № 6. - С. 86- 87.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-08-09

Як цитувати

Ryzhov, O. A., Kotlova, Y. V., Ivanova, K. O., & Levchuk, T. O. (2016). ДО ПИТАННЯ ПРО ПСИХОЛОГІЧНІ ТА СОЦІАЛЬНІ АСПЕКТИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ЛІКАРІВ-ПЕДІАТРІВ НА ПІСЛЯДИПЛОМНОМУ ЕТАПІ. Медична інформатика та інженерія, (2). https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2016.2.6479

Номер

Розділ

Статті