КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ РЕЙТИНГУ НАУКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ ВМ(Ф)НЗ УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2009.1.60Анотація
В роботі запропоновано метод визначення рейтингу наукової діяльності викладачів ВМ(Ф)НЗ України. В його основу пропонується покласти систему рейтингових індикаторів та коефіцієнтів пріоритетності, які грунтуються на частці внеску викладача в наукову діяльність всього навчального закладу у відсотковому вимірі. Визначено основні тематичні напрями та рейтингові індикатори, які формуються за показниками первинної бази даних.Посилання
Стандарти і рекомендації щодо забезпечення якості в Європейському просторі вищої освіти. - К.: Ленвіт, 2006. - 35 с.
Вища освіта в Україні: відповіді на виклики часу // Доповідь Міністра освіти і науки України Івана Вакарчука на нараді під головуванням Президента України Віктора Ющенко. - К., 16.09.2008 р.
Субетто А. И. Квалитология образования. - СПб-М., 2000. - С.7.
Швець Є. Я., Турба М. М., Швець Д. Є. Проблема аналізу
і контролю якості освіти / Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. - Запоріжжя, ЗДІА. - Випуск № 23 - 2005. - С. 17- 24.
Шишов С. Е., Кальней В. А. // Школа: Мониторинг качества образования. - М: 2000. - 320 с.
Педагогічна соціологія / За.ред. В. Болгаріна та ін. - Тернопіль: Підручники і посібники, 1998.
Паніна Н. В. Технологія соціологічного дослідження. -К., 1996.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Журнал Медична інформатика та інженерія дозволяє автору (ам) зберігати авторські права без реєстрації.
Журнали Медична інформатика та інженерія відкритого доступу публікує відкриті статті відповідно до умов Creative Commons Attribution (CC BY) Ліцензії, яка дозволяє використання, поширення та відтворення на будь-якому носії, за умови, що оригінальний твір правильно цитується.
Цей журнал доступний через Creative Commons (CC) License CC-BY 4.0