АНАЛИЗ РЕЗУЛЬТАТОВ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКОГО ИССЛЕДОВАНИЯ PBL-СТУДЕНТОВ
DOI:
https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2016.1.5935Анотація
Представлены результаты исследования и анализа психолого-педагогических особенностей студентов-медиков, обучающихся по проблемно-ориентированной технологии обучения (ePBL).##submission.downloads##
Опубліковано
2016-06-17
Як цитувати
Murzina О. О., Ryzhov О. А., Ivankova N. А., & Popov А. M. (2016). АНАЛИЗ РЕЗУЛЬТАТОВ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКОГО ИССЛЕДОВАНИЯ PBL-СТУДЕНТОВ. Медична інформатика та інженерія, (1). https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2016.1.5935
Номер
Розділ
Тези науково-практичної Конференції з міжнародною участю
Ліцензія
Журнал Медична інформатика та інженерія дозволяє автору (ам) зберігати авторські права без реєстрації.
Журнали Медична інформатика та інженерія відкритого доступу публікує відкриті статті відповідно до умов Creative Commons Attribution (CC BY) Ліцензії, яка дозволяє використання, поширення та відтворення на будь-якому носії, за умови, що оригінальний твір правильно цитується.
Цей журнал доступний через Creative Commons (CC) License CC-BY 4.0