ІНТЕГРАЛЬНИЙ ПОКАЗНИК ЯКОСТІ ДОДИПЛОМНОЇ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ ДЛЯ НАДАННЯ ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ЯК РЕЗУЛЬТАТ РОЗВ'ЯЗКУ ЗАДАЧІ ПРИКЛАДНОГО СИСТЕМНОГО АНАЛІЗУ

Автор(и)

  • P. R. Selskyy ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України»

DOI:

https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2015.3.5000

Анотація

В статті висвітлено досвід впровадження інноваційних оцінювальних методик у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського. Запропоновано методику порівняльного аналізу якості додипломної підготовки лікарів у різних групах дослідження. Для розробки інтегрального показника якості підготовки фахівців для роботи на первинному рівні надання медичної допомоги використано метод аналізу ієрархій Сааті як результат розв'язку задачі прикладного системного аналізу. Зазначений показник може бути застосований щодо окремого студента, курсу, факультету, університету чи галузі в цілому.

Посилання

Аванесов В. С. Форма тестовых заданий : учебное пособие для учителей школ, лицеев, преподавателей вузов и колледжей. 2 изд., переработанное и расширенное / В. С. Аванесов. - М. : Центр тестирования, 2005. - 156 с.

Анастази А. Психологическое тестирование / А. Анас-тази, С. Урбина. - СПб. : Питер, 2007. - 688 с.

Schuwirth L. W. Different written assessment methods : what can be said about their strengths and weaknesses? / L. W. Schuwirth, C. P. van der Vleuten // Med. Educ. - 2004 - № 38. - P. 974-983.

Глибовець М. М. Деякі концепції реалізації навчальних взаємодій у системах дистанційної освіти / М. М. Глибовець, А. М. Глибовець, Ю. В. Рощенко // Вісник Київського університету. Серія : Фізико-математичні науки. - 2010. - Випуск № 1. - С. 84-93.

Мінцер О. П. Концептуальні узагальнення щодо структурної організації комп'ютерних мереж вищих медичних навчальних закладів / О. П. Мінцер, О. А. Рижов, В. П. Марценюк // Медична інформатика та інженерія. - 2013. - № 4. - С. 7-15.

Раковський Х. В. Інформаційні системи та технології у вищій школі: короткий курс, адаптований до технологій навчання [Текст] : навч. посібник / Х. В. Раковський, К. О. Метешкін. - Х. : ХУПС, 2009. - 152 с.

Сельський П. Р. Інформаційна система оцінювання знань в медичній освіті : монографія / П. Р. Сельський. - Тернопіль : ТДМУ 2013. - 212 с.

Саати Т. Принятие решений. Метод анализа иерархий / Т. Саати; [пер. с англ. Р. Г. Вачнадзе]. - М. : Радио и связь, 1993. - 278 с.

Марценюк В. П. Метод аналізу ієрархій в проблемі оцінювання знань в медичній освіті / В. П. Марценюк, А. В. Семенець // International Workshop «Problems of Decision Making under Uncertainties (PDMU-2009)», October 5-9, 2009, Abstracts. - Kamyanets-Podilsky, 2009. - P. 80-81.

Марценюк В. П. Медична інформатика. Методи системного аналізу : навч. посібник для ВНЗ / В. П. Марценюк, Н. О. Кравець ; Терноп. держ. мед. акад. ім. І. Я. Горбачевського. - Тернопіль : Укрмедкнига, 2002. - 176 c.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-10-20

Як цитувати

Selskyy, P. R. (2015). ІНТЕГРАЛЬНИЙ ПОКАЗНИК ЯКОСТІ ДОДИПЛОМНОЇ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ ДЛЯ НАДАННЯ ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ЯК РЕЗУЛЬТАТ РОЗВ’ЯЗКУ ЗАДАЧІ ПРИКЛАДНОГО СИСТЕМНОГО АНАЛІЗУ. Медична інформатика та інженерія, (3). https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2015.3.5000

Номер

Розділ

Статті