СТРАТЕГІЯ СТВОРЕННЯ ТА ОЦІНЮВАННЯ ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ. ПЕРШЕ ПОВІДОМЛЕННЯ. ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ

Автор(и)

  • O. P. Mintser Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика http://orcid.org/0000-0002-7224-4886
  • О. K. Tolstanov Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика
  • G. V. Zagoriy Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика
  • T. P. Kalyta Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика

DOI:

https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2015.2.4905

Анотація

Стаття присвячена питанням створення та функціонування систем управління якістю медичної освіти за стандартом ISO 9001. Обговорено проблеми оцінювання ефективності систем управління якістю медичної освіти, визначено причини їхньої неефективності. При цьому досліджується явище одночасного існування двох паралельних систем управління: формальної системи управління якістю та реальної системи прийняття управлінських рішень. Вводиться низка понять, у тому числі надійність і «працездатність» системи управління якістю, визначаються подальші завдання щодо обґрунтування показників функціонування системи управління якістю та механізмів її оцінювання.

Посилання

Системи управління якістю. Основні положення та словник термінів (ISO 9000:2005, IDT) : ДСТУ ISO 9000:2007. - [Чинний від 2008-01-01]. - К. : Держспо- живстандарт України, 2008. - 29 с. - (Національний стан-дарт України).

Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2008, IDT): ДСТУ ISO 9001:2009. - [Чиннийвід 2009-09-01].- К. : Держспоживстандарт України, 2009. - 26 с. - (Національний стандарт України).

World Federation for Medical Education. The Edinburgh Declaration. History of the First Forty Years, 1972-2012 / H. Karle. - 30 c. - Режим доступу: http://wfme.org/ docmnents/about-wfine/79-wfine-history-of-the-firstforty-years-1972-2012/file.

Международные стандарты ВФМО по улучшению качества в медицинском образовании. Европейская спецификация. Рабочая группа по обеспечению качества.-Копенгаген : Всемирная организация здравоохранения, 2007. - 82 с.

Последипломное медицинское образование Междуна-родные стандарты ВФМО улучшения качества. - Копенгаген : Всемирная организация здравоохранения, 2003. -22 с.

Improving clinical practice using clinical decision support systems: a systematic review of trials to identify features critical to success/К. Kawamoto, C. A. Houlihan, E. A. Balas, D. F. Lobach//BMJ. -2005. -№ 330 (7494). - P. 765-773.

Хелдман К. Профессиональное управление проектами/К. Хелдман. - М. : Бином, 2005. - 517 е.: ил.

Cooke-Davies Т. The maturity of project management in different industries / T. Cooke-Davies, A. Arzymanow //International Journal of Proj ect Management. - 2003 . - № 2 1 (6).-P. 471^178.

Оценка качества высшего образования в Украине / B. С. Добряк, М. С. Мазорчук, Н. С. Бакуменко // Якість технологій та освіти. - 2013. - № 4. - С. 67-73.

Корнєєва JI. Якість освітніх послуг з позицій міжна-родних стандартів серії ISO 9000:2000 / Л. Корнєєва, М. Сіницький // Освіта і управління. - 2006. - Т. 9, № 1. - C. 87-90.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-09-30

Як цитувати

Mintser, O. P., Tolstanov О. K., Zagoriy, G. V., & Kalyta, T. P. (2015). СТРАТЕГІЯ СТВОРЕННЯ ТА ОЦІНЮВАННЯ ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ. ПЕРШЕ ПОВІДОМЛЕННЯ. ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ. Медична інформатика та інженерія, (2). https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2015.2.4905

Номер

Розділ

Статті