СИТУАТИВНА Й ОСОБИСТІСНА ТРИВОЖНІСТЬ СТУДЕНТА В ЕРГАТИЧНІЙ НАВЧАЛЬНІЙ СИСТЕМІ

Автор(и)

  • O. P. Strakhova Запорізький державний медичний університет

DOI:

https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2015.1.3916

Анотація

Робота в ергатичних системах навчання може впливати на зміну функціонального стану людини. Кількісні параметри таких змін можуть бути виявлені шляхом вимірювання електрошкірних характеристик в акупунктурних точках на кінцівках - так званих мікрозонах. Було виконано дослідження щодо вивчення взаємозв’язку між ситуативною й особистісною тривожністю людини та електрошкірними параметрами. Встановлено, що ці параметри змінюються при роботі в ергатичній системі відповідно до характеру людини.

Посилання

Рижов О. А. Когнитивный прототип как практический базис для структуризации и представления учебных декларативных знаний в ИСДО / О. А. Рижов, А. М. Попов // Клиническая информатика и телемедицина. - 2012. - № 1 - С. 133-138.

Машин В. А. Психическая нагрузка, психическое напряжение и функциональное состояние операторов систем управления / В. А. Машин // Вопросы психологии. - 2007. - № 6. - С. 86-96.

Сергеев С. Ф. Введение в инженерную психологию и эргономику иммерсивных сред / С. Ф. Сергеев. - СПб. : СПбГУ ИТМО, 2011. - 259 с.

Злепко С. М. Сучасні методи і засоби для визначення і діагностування емоційного стресу / С. М. Злепко, О. П. Мінцер. - Вінниця : ВНТУ 2011. - 214 с.

Нечушкин А. И. Метод стандартного вегетативного теста ЦИТО (СВТ -ЦИТО) / А. И. Нечушкин, А. М. Гай- Дамакина // Свидетельство о регистрации Минздрава СССР № 108/30 от 27.05.1977.

Анохин П. К. Эмоции. Психология эмоций / П. К. Анохин. - М. : Педагогика, 1984. - С. 214-276.

Гапонова С. А. Особенности адаптации студентов вузов в процессе обучения / С. А. Гапонова // Психологический журнал. - 1994. - № 3. - С. 131-134.

Сергеев С. Ф. Эргономика иммерсивных сред : Методология, теория, практика / С. Ф. Сергеев. - СПб. : СПбГУ ИТМО, 2011. - 42 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-05-22

Як цитувати

Strakhova, O. P. (2015). СИТУАТИВНА Й ОСОБИСТІСНА ТРИВОЖНІСТЬ СТУДЕНТА В ЕРГАТИЧНІЙ НАВЧАЛЬНІЙ СИСТЕМІ. Медична інформатика та інженерія, (1). https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2015.1.3916

Номер

Розділ

Статті