КОНГРУЕНТНІ РІШЕННЯ ЗАВДАНЬ ТРАНСФЕРУ ЗНАНЬ ТА ПРОБЛЕМ КОГНІТИВІЗМУ ПРИ МЕДИЧНИХ КОМУНІКАЦІЯХ
DOI:
https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2015.1.3911Анотація
Розглянуто питання полегшення комунікації викладача та суб'єкта навчання біля ліжка хворого, а також при віддаленому спілкуванні під час дистанційного навчання. Представлена низка напрямів, де запропоновані спеціальні прилади -комунікатори - мають високу практичну значимість. Зокрема, інформаційні комунікатори корисні для підтримки першого контакту при травмах; сімейних лікарів, які стикаються з широким спектром захворювань і травм одразу ж після їх виникнення (досить часто лікарям не вистачає досвіду та знань для оперативного встановлення вірогідного діагнозу); в невідкладній медицині при спілкуванні з хворими, які втратили можливість говорити, або пацієнтами з обмеженими можливостями.
Посилання
Day S. B. The import of knowledge export: Connecting findings and theories of transfer of learning / S. B. Day, R. L. Goldstone // Educational Psychologist. - № 47. - P. 153-176.
Федотова Л. Н. Анализ содержания - социологический метод изучения средств массовой коммуникации / Л. Н. Федотова. - М. : Институт социологии РАН, 2001. -202 с.
Busari J. Education Doctors in the Clinical Workplace: Unraveling the Process of Teaching and Learning in the Medical Resident as Teacher / J. Busari, A. Arnold. - Ресурс: http:// www.jpgmonline.com. - PP: 46202.57.165.
IT-communicators for medicine / O. Mintser, V Romanov, I. Galelyuka, O. Voronenko // Information Models and Analyses (Sofia) - 2014. - Vol. 3, № 2. - P. 169-174.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Журнал Медична інформатика та інженерія дозволяє автору (ам) зберігати авторські права без реєстрації.
Журнали Медична інформатика та інженерія відкритого доступу публікує відкриті статті відповідно до умов Creative Commons Attribution (CC BY) Ліцензії, яка дозволяє використання, поширення та відтворення на будь-якому носії, за умови, що оригінальний твір правильно цитується.
Цей журнал доступний через Creative Commons (CC) License CC-BY 4.0